پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۶۹۲
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
شعار سال 98 در نخستين جلسه ستاد راهبري اجراي نقشه جامع علمي کشور بررسي شد و پيشنهادهاي ما در اين خصوص در چهار حوزه فرهنگي، دانش بنيان، عرضه و تقاضا تعريف مي‌شود.
شعارسال: دکتر منصور کبگانيان در حاشيه جلسه يکصد و هفدهم شوراي راهبري اجراي نقشه جامع علمي در جمع خبرنگاران افزود: در اين جلسه به بررسي شعار سال که «رونق توليد» است و جايگاه شوراي عالي انقلاب فرهنگي به عنوان قرارگاه علم و فرهنگ کشور در زمينه تحقق اين شعار، پرداخته شد.

وي با بيان اينکه اين موضوع با دو رويکرد علم و فرهنگ بررسي شد، گفت: پيش نويس سياست‌هاي اين حوزه که در ستاد راهبردي اجراي نقشه جامع علمي کشور تهيه شده بود، در ابتداي جلسه ارائه شد و متعاقب آن نمايندگان دستگاه‌هاي حاضر در جلسه الزامات فرهنگي و علمي شعار سال را بيان کردند و مصوبه خوبي داشتيم که به زودي ابلاغ مي‌شود.

دبير ستاد راهبري اجراي نقشه جامع علمي کشور مقايسه ميان شعارهاي 10 ساله را از ديگر موضوعات مطرح در جلسه ذکر کرد و افزود: اين شعارها اغلب اقتصادي يا ترکيبي از مفاهيم فرهنگي و اقتصادي بوده که قابل توجه است؛ از اين رو سياست‌هاي پيشنهادي ما در خصوص شعار سال در چهار حوزه فرهنگي، دانش بنيان، عرضه و تقاضا است.

کبگانيان افزود: در اين جلسه مقرر شد دستگاه‌هاي حاضر در جلسه شامل سازمان تبليغات اسلامي، دبير خانه شوراي عالي انقلاب فرهنگي، وزارت خانه هاي علوم تحقيقات و فناوري، فرهنگ و ارشاد اسلامي و صنعت، معدن و تجارت، معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و سازمان صدا و سيما، محورهايي را که در ستاد راهبردي آماده شده بود تهيه کنند تا به عنوان مصوبه به همه دستگاه‌ها ابلاغ شود.

وي با تأکيد بر اينکه بخش علمي موضوع را در بخش فرهنگي به تصويب خواهيم رساند؛ گفت: چنانچه پيشنهادهايي تا جلسه آينده ستاد نقشه جامع علمي کشور تهيه شود، در جلسه بعد بررسي خواهد شد و در غير اين صورت پيشنهادها در جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي ارائه مي‌شود و اميدواريم که امسال اين سياست‌ها اجرايي شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آریا ، تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 20190508115547015 ، www.aryanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین