پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۷۱۷
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
یک منبع آگاه از لغو ۶ حکم قضائی در زاهدان خبر داد و گفت: این احکام جهت پیگیری‌های قضائی و اجرا ابلاغ شده است تا تاکید ریاست دستگاه قضائی مبنی بر مبارزه جدی با عدم سلامت در بیرون قوه قضائیه و درون دستگاه قضائی محقق گردد.
شعار سال: بنا به اعلام یک منبع آگاه در راستای اقدام موثر دستگاه قضایی با هدف برخورد به موقع و قاطعانه با اندک متخلفان، ۶ حکم قضائی با دستور رئیس قوه قضائیه در زاهدان لغو شد.

یک منبع آگاه گفت: آیت الله رئیسی در سفر به سیستان و بلوچستان اظهار داشت که فضای این استان به گونه‌ای است که زحمات طاقت‌فرسای قضات و پرسنل سازمان‌های وابسته را شاهد هستیم، با وجود شرایط سخت، خدمات گسترده‌ای ارائه می‌شود؛ اما در اوج این ایثار و از خود گذشتگی، عده‌ای بسیار اندک هم هستند که با تخلفاتشان، عظمت و نورانیت کار خیل عظیم خدمتگزاران دستگاه قضا به مردم را مخدوش می‌کنند.

وی ادامه داد: رئیس قوه قضائیه تصریح کرد که مبارزه پیشگیرانه و جراحی‌های جدی در برخورد با کسانی که صلابت، نورانیت و عظمت کار قاطبه قوه قضائیه را تضییع می‌کنند در دستور کار دستگاه قضا قرار دارد تا احساس عدالت با اجرای دقیق، قاطعانه و به موقع قانون در برخورد با اندک متخلفان، محقق شود.

در همین زمینه این منبع آگاه از لغو ۶ حکم قضائی در زاهدان خبر داد و گفت: این احکام جهت پیگیری‌های قضائی و اجرا ابلاغ شده است تا تاکید ریاست دستگاه قضائی مبنی بر مبارزه جدی با عدم سلامت در بیرون قوه قضائیه و درون دستگاه قضائی محقق گردد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار:20اردیبهشت1398، کدخبر:476087،www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین