پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۰۶۷۹۰
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۶
محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی شیوه نامه فعالیت‌های اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری این دانشگاه را به تمامی معاونان و مدیران سازمان مرکزی، روسای دانشگاه آزاد استان ها، واحد‌های جامع مستقل، واحد‌ها و مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

شعارسال: رییس دانشگاه آزاد اسلامی شیوه نامه فعالیت‌های اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری را به روسای تمامی واحد‌ها و معاونت آموزش‌های مهارتی دانشگاه ابلاغ کرد.

محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی شیوه نامه فعالیت‌های اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری این دانشگاه را به تمامی معاونان و مدیران سازمان مرکزی، روسای دانشگاه آزاد استان ها، واحد‌های جامع مستقل، واحد‌ها و مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

امروزه دانشگاه آزاد اسلامی در سیر تکاملی خود با توجه به نیاز‌های کشور باید دانشگاهی کارآفرین باشد، بستر ایجاد کسب و کار‌های جدید را در مسیر اشتغال دانش بنیان فراهم کند، در این راستا دانشگاه لازم است ضمن آماده سازی بستر‌های مهارت افزایی و نوآوری، زمینه حمایت از ایده‌های دانش بنیان و تجاری سازی و سرمایه گذاری را ایجاد کند و بازار نوینی در حوزه کسب و کار‌های دانش بنیانی را در کشور طراحی کنند.

در این مقطع با وجود بیش از ۱۰۰ مرکز رشد، صد‌ها محصول دانش بنیان و ظرفیت عظیم علمی و سخت افزاری در واحد‌های سراسر کشور زیرساخت بسیار مناسبی جهت ایجاد شبکه سراسری نوآوری و فناوری فراهم شده است، ولی از سویی تعداد دانشجویان پذیرفته شده و اعضای هیات علمی دانشگاه با تعداد شاغلین در حزوه دانش بنیان تناسب ندارد و این روند باید به سمت تربیت کارآفرینان و شاغلان بخش دانش بنیان تغییر پیدا کند. بر این مبنا لازم است تمایم ظرفیت‌های دانشگاه متناسب با اهداف جدید به منظور نیل به دانشگاهی کارآفرین به کار گرفته شود.

متن این بخشنامه به شرح زیر است:

با عنایت به نام گذاری سال ۱۳۹۸ به نام «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری و همچنین ظرفیت عظیم انسانی، علمی و زیربنایی دانشگاه آزاد اسلامی در جهت تقویت تولید ملی در حوزه دانش بتیان و سرمایه گذاری در سراسر کشور متناسب با ظرفیت‌های منطقه ای، شیوه نامه فعالیت‌های اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی در ۷ ماده و ۳۰ تبصره ابلاغ می‌شود.

امید است کلیه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در جهت حمایت از طرح‌های دانش بنیان تا رسیدن به مرحله تجاری سازی و ارتقای تولید ملی از تمامی توانمندی‌های موجود بهره بگیرند.

نظارت بر حسن اجرای این شیوه نامه برعهده کلیه معاونین، مدیران سازمان مرکزی، روسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان ها، روسای واحد‌ها و مراکز آموزشی، معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار : 19اردیبهشت 98، کد خبر:762946 www.snn.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین