پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۰۶۸۶۶
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
وزیر آموزش‌ و پرورش با بیان اینکه معلمان جزء متعهدترین اقشار جامعه هستند، گفت: وظیفه من به‌عنوان وزیر آموزش‌ و پرورش دفاع از ۸۰۰ هزار معلم کشور است.

شعار سال : سیدمحمد بطحایی در دیدار با نخبگان، فرهنگیان و نمایندگان مردم نیشابور گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با جمعی از معلمان، خدمات و موفقیت‌های آموزش و پرورش پس از انقلاب را قابل مقایسه با پیش از آن ندانستند و این موفقیت‌ها را درخور تقدیر توصیف کردند.

وزیر آموزش‌ و پرورش افزود: باوجود همه دشمنی‌ها پس از انقلاب، امروز در منطقه و در بسیاری از زمینه‌ها حرف برای گفتن داریم.

بطحایی با بیان اینکه اگر جامعه فرهنگی ما در مقابل نسخه‌های پیچیده شده مقاومت می‌کنند، برای حفظ نشانه‌های هویتی ماست، افزود: امروز بیش از ۶۰۰ هزار کلاس درس در قالب یکصد و ۱۰ هزار مدرسه در کشور داریم که معلمان این کلاس‌ها بر اساس نظرسنجی‌ها همچنان از بالاترین سرمایه‌های اجتماعی برخوردارند و جزء متعهدترین، متدین‌ترین و خادم‌ترین اقشار جامعه هستند.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه من به‌عنوان وزیر آموزش‌وپرورش دفاع از ۸۰۰ هزار معلم کشور است، گفت: دانش‌آموزانی که نمرات ۲۰ بیشتری بگیرند تشویق می‌کنیم در حالی که هویت و ماهیت فرزندان ما در حال خطر است، بنابراین باید به فرزندانمان یاد دهیم از هویت خود مراقبت کنند.


سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت1398 ، کدخبر: 1258580: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین