پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
نمایندگان مجلس در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور ضمن تاکید بر لزوم توجه به الزامات رهبری، اعلام کردند: پیش از لغو کامل تحریم‌ها هیچ اقدام عملی نباید در اجرای برجام صورت گیرد.
شعارسال: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان خواستار توجه ویژه دولت به الزامات مقام معظم رهبری به اجرای برجام و تشکیل هیئتی قوی، آگاه و هوشمند برای نظارت بر اجرای برجام شدند.

بخش‌هایی از نامه 213 تن از وکلای ملت به روحانی که از سوی ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس قرائت شد به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی

رئیس جمهور محترم

با سلام و احترام، ضمن تشکر از تیم مذاکره کننده هسته‌ای و دولت محترم، چنانچه مستحضرید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در دستورالعمل اجررای شروط برجام، خطر شیطان بزرگ و مضر بودن خوشبینی به دشمنان این ملت را یادآور شدند و برای فراهم آوردن زمینه اجرای با اقتدار برجام به 6 نقطه ضعف آن اشاره فرمودند و با بیان شروطی علاوه بر شروط 9 گانه مجلس شورای اسلامی و ملاحظات 10 گانه شورای عالی امنیت ملی مصوبه مورخ 19 مرداد 1394 شورای عالی امنیت ملی را تایید نمودند.

بنابراین از دولت انتظار می‌رود در راستای اجرای قانون و دفاع از منافع ملت بزرگ ایران شروط تامین کننده منافع ملت را به صورت کامل رعایت کنند و بویژه علاوه بر تشکیل هیئتی با 3 ویژگی قوی، آگاه و هوشمند جهت نظارت بر اجرای برجام که در بند نهم دستورالعمل مقام معظم رهبری بدان اشاره شده است، قبل از اعلام رسمی رئیس جمهور آمریکا و اتحادیه اروپا معطوف به لغو کامل تحریم‌های مالی و اقتصادی، نباید هیچ اقدام عملی در اجرای برجام صورت گیرد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10 آبان 1394، کد خبر: 904031، www.tasnimnews.com

خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
اره به دست دشمن اتو داده نشه خیلی بهتره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین