پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۹۶۱
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
فرمانده نیرو‌های مرزبانی پاکستان (FC) با اشاره به اینکه طرح حصارکشی مرز‌های این کشور با ایران طی سه تا چهار سال آینده تکمیل می‌شود، گفت:۱۵ تن از اشرار طی عملیات اخیر نیرو‌های پاکستانی در نزدیکی مرز با ایران کشته شدند.
شعار سال :فرمانده نیرو‌های مرزبانی پاکستان (FC) با اشاره به اینکه طرح حصارکشی مرز‌های این کشور با ایران طی سه تا چهار سال آینده تکمیل می‌شود، گفت:۱۵ تن از اشرار طی عملیات اخیر نیرو‌های پاکستانی در نزدیکی مرز با ایران کشته شدند.
رسانه‌های پاکستانی امروز (جمعه) از نشست فرمانده نیرو‌های مرزی این کشور با اعضای کمیته امور داخلی مجلس سنای پاکستان به ریاست سناتور «رحمان ملک» خبر دادند.
«معظم انصاری» فرماند مرزبانی پاکستان به اطلاع اعضای این کمیته رساند که نیرو‌های پاکستانی اخیرا با دریافت اطلاعات محرمانه از تردد شبه نظامیان در منطقه مرزی این کشور در ایالت بلوچستان با ایران، دست به عملیات زده و موفق به کشتن ۱۵ تن از اشرار شدند.
وی همچنین اظهار داشت: طرح حصارکشی مرز‌های بلوچستان با ایران آغاز شده و انتظار می‌رود این فرآیند طی سه الی چهار سال آینده تکمیل شود.
فرمانده نیرو‌های مرزبانی پاکستان افزود:این کشور برای تشدید امنیت مرز‌های مشترک با ایران ساخت برجک‌های مرزی را افزایش می‌دهد.
وی اظهار داشت: طرح حصارکشی با مقاومت اشرار روبرو است، اما مبارزه با این عناصر ادامه خواهد یافت.
سخنگوی ارتش پاکستان نهم اردیبهشت امسال به خبرنگار ایرنا گفت:پاکستان شمار نیرو‌های خود را برای مراقبت از مرز‌های مشترک با جمهوری اسلامی ایران افزایش داده است.
سرلشکر آصف غفور افزود: ارتش پاکستان برای نخستین بار گردان نیرو‌های مرزی را به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم کرده و نیرو‌های مرزبانی جنوبی مأمور مراقبت از مرز‌های مشترک این کشور با ایران هستند.
دولت پاکستان چند روز قبل از سفر رسمی «عمران خان» نخست وزیر این کشور به جمهوری اسلامی ایران که در اول اردیبهشت امسال انجام شد، از تهیه و تدوین «راهکار شش گانه» دولت اسلام آباد برای تقویت بیش از پیش امنیت مرز‌های مشترک پاکستان با ایران خبر داد.
شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان، تاسیس مقر جدید فرماندهی نیرو‌های ارتش در شهر «تربت» ایالت بلوچستان؛ تشکیل یگان جدید در نیرو‌های سپاه مرزی که وظیفه اصلی آن‌ها حفاظت از مناطق مرزی این کشور با ایران است؛ تشکیل مرکز مشترک مرزی پس از رایزنی‌های پیاپی میان دو کشور با هدف مبارزه با اشرار و تروریست‌ها در مناطق مرزی، گشت مشترک مرزبانان دو کشور و نظارت مرز‌های مشترک با استفاده از بالگرد را از جمله راهکار‌ها بیان کرد.
وی افزود، اجرای طرح حصارکشی مرز‌های پاکستان که با استقبال کامل طرف ایرانی روبرو بوده است در طول تقریبا ۹۵۰ کیلومتر اجرا می‌شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب،تاریخ انتشار:20اردیبهشت1398،کدخبر:476101،www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین