پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۰۷۰۱۰
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
به منظور رفاه حال خانواده و وضعیت اقتصادی حاکم بر خانوارها به خصوص اقشار کم درآمد اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده دراقدامی قابل تحسین رنگ لباس فرم دانش آموزان را تغییر نداد و از اولیا خواست تا از البسه سال گذشته و یا با همان رنگ قبلی لباس تهیه کنند.

شعارسال: لباس فرم دانش آموزی یکی از مهمترین و بهترین کارهای بود که در طی سال های گذشته به منظور هماهنگ سازی دانش آموزان و جلوگیری از پدیده های فقیر و غنی در پوشش لباس دانش اموزان در حال اجرا است که اگر نگاهی کوتاه به همین اقدام آموزش و پرورش بیاندازیم به خوبی به تحسین این طرح خواهیم پرداخت.

اما آنچه سالانه باعث مشکلات و چالش های اساسی در مدارس شده است بحث تغییر سالانه رنگ لباس دانش آموزان است که یک چالش جدی برای خانواده ها محسوب می شد و گاهاً نیز همین امر باعث نارضایتی اولیا نیز شده است.

در همین رابطه برابر آخرین تصمیم شورای آموزش وپرورش شهرستان لنده مقرر شد رنگ البسه دانش آموزان همان رنگ سال گذشته باشد تا خانواده های که توان خرید لباس جدید را ندارند بتوانند از همان لباس سال گذشته نیز استفاده کنند.

علی جاویدان در خصوص آخرین تصمیمات اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: بدون شک رسانه ها بازوان توانمند مدیران در اطلاع رسانی هستند که لازم است در ابتدا از تلاش های خوبی اصحاب رسانه در همکاری با شورای آموزش و پرورش در سال گذشته و جدید قدردانی کنیم.

وی افزود: در راستای حمایت از خانوارها و با اشراف به وضعیت اقتصادی حاکم بر آنان در شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده بحث استفاده از رنگ لباس دانش آموزان همان رنگ سال گذشته به تصویب رسید که این به خودی خود یک کمک بزرگ به اقتصاد خانواده ها است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده تصریح کرد: به جز پایه اول متوسطه خواهران که بنا به اعتراض والدین و مدیران مدارس رنگ لباس تمام مقاطع تحصیلی همان رنگ سال گذشته خواهد بود.

جاویدان اظهارکرد: امیدواریم خانواده هایی که قصد خرید البسه دانش آموزی را دارند از هم اکنون با مراجعه به خیاطی های معتبر نسبت به دوخت لباس دانش آموزان خود اقدام کنند تا در زمان بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید با مشکل مواجه نشوند.

گفتنی است این اقدام اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده با استقبال گسترده اولیا و اقشار کم درآمد شهرستان مواجه شده است که ما نیز به سهم خود از این اقدام قدردانی میکنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 21اردیبهشت1398 ، کدخبر: 118626: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین