پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۰۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
نماینده مردم کهگیلویه: لازم دیدم در ارتباط با مصاحبه های شهرداران چرام، دهدشت و لنده نکاتی را به عرض برسانم.

شعارسال: نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با انتشار یادداشتی به مصاحبه برخی از شهرداران حوزه انتخابیه واکنش نشان داد.

متن یادداشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و احترام حضور محترم عموم مردم شریف حوزه انتخابیه، قبولی طاعات و عبادات مسلمانان به ویژه همشهریان متدینم را در ماه مبارک رمضان از خداوند سبحان مسئلت دارم.

لازم دیدم در ارتباط با مصاحبه های شهرداران چرام، دهدشت و لنده نکاتی را به عرض برسانم.

در ابتدا فارغ از قضاوت در مورد نکات مطرح شده در قالب جوابیه و یا دفاعیه، مصاحبه های مذکور را در قالب نقد می پندارم که طبیعتا نقد واقعی می بایست با پیشنهاد و ارائه راهکار همراه باشد که امیدوارم برنامه عزیزان در قالب بسته پیشنهادی جهت توسعه شهری دریافت گردد.

همگان می دانیم شهرداری نهادی خدمت رسان و مردمی است و مردم حق دارند رفع مشکلات شهری، توسعه و ایجاد مبلمان شهری، ساماندهی ورودی ها و به طور کلی زیبا سازی شهر که به رفاه همگانی و ایجاد جو روانی مطلوب که منجر به رضایت حداکثری شود را خواهان باشند و این امر جز با تعامل و تلاش شبانه روزی میسور نخواهد شد.

به یاد داشته باشیم پرداختن به حواشی، هیچ نقشی در توسعه ایفا نمی کند و جز درگیری ذهنی و خوراک رسانه ای حاصل دیگری ندارد.

از خدای بزرگ زمینه کار و فعالیت و عبور از وضعیت موجود را خواستارم و از هر آنکس که در این مسیر قدمی و قلمی بردارد دستش را به گرمی می فشارم و ضرورت دارد از حسن نیت مجمع نمایندگان استان نیز سپاسگزاری نمایم.

به فضل پروردگار در یک فضای صمیمی، سوء تفاهمات احتمالی مرتفع و فضای کسب و کار و رونق شهری حاکم می گردد.

درپایان عزیزانی که احساس میکنند خادمین مردم در مجلس شورای اسلامی به صورت جزیره ای به حل مشکلات می پردازند متوجه باشند مواردی خاص مثل تأمین قیر اگر صورت می گیرد قطعا با خرد جمعی و کار تیمی است و به زودی قضایا شفاف تر خواهد شد.

عدل هاشمی پور

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار: 21اردیبهشت1398 ، کدخبر: 743303: www.tabnakkohkiluye.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جهانتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
1
1
بابا عدل نشوخیه. .کتاب هم نوشته قبلا ..دست کم نگیرینش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین