پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۰۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز درباره حج عمره با سعودی‌ها مذاکره‌ای انجام نشده اما‌ از شواهد مشخص است که سعودی‌ها به‌شدت علاقه‌مند به برقراری حج عمره برای ایرانی‌ها هستند چراکه‌ حجم مراجعان از جمهوری اسلامی بالاست.
شعار سال: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز درباره حج عمره با سعودی‌ها مذاکره‌ای انجام نشده اما‌ از شواهد مشخص است که سعودی‌ها به‌شدت علاقه‌مند به برقراری حج عمره برای ایرانی‌ها هستند چراکه‌ حجم مراجعان از جمهوری اسلامی بالاست.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در ملایر با بیان اینکه حج امسال با بهترین تدبیر مدیریت می‌شود و رقمی که از حجاج گرفته شده رقم قابل دفاعی است و ثبت‌نام‌ها در حال انجام است، اظهار داشت: ‌هنوز درباره حج عمره با سعودی‌ها مذاکره‌ای انجام نشده، اما‌ از شواهد مشخص است که سعودی‌ها به‌شدت علاقمندند چرا که‌ حجم مراجعان از جمهوری اسلامی بالاست، اما باید در این حوزه، شرایط عمره‌گزاران، خدمات رفاهی و غیره برای ما مشخص شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با  تأکید بر اینکه در شرایط  فعلی  فعال شدن کارت سوخت، دونرخی شدن و سهمیه‌بندی بنزین به‌صلاح جامعه و ‌مردم نیست، اظهار داشت: نمایندگان‌ مجلس هم  به دولت اجازه  گران کردن بنزین را ندادند چرا که در شرایط فعلی مردم آمادگی این موضوع را ندارند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  گفت:  اگر دولت  می‌خواهد با سهمیه‌بندی بنزین جلوی قاچاق آن را بگیرد، در شرایط فعلی اجرای این طرح ممکن نیست و باید از شیوه‌های دیگر استفاده کند.

آزادی‌خواه کارت سوخت را که توسط دولت‌های پیشین تهیه و‌ تدوین شده بود بهترین روش برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت و‌ مقابله با قاچاق بنزین دانست و بیان کرد: حذف کارت سوخت توسط دولت روحانی، اشتباه بود.

وی ‌با اشاره به سخنان رئیس جمهور در 18 اردیبهشت ماه در  سالروز خروج آمریکا از برجام و جواب ایران به این اقدام اظهار داشت: عمده تعهدات ما در برجام بحث تعلیق فرآیند اقدامات هسته‌ای و به حداقل رساندن تولید اورانیوم و آب‌سنگین بوده است بنابراین هم‌اکنون برای پاسخ به آمریکا بهترین کار این است که در این حوزه ورود پیدا کنیم و‌ کارهای انجام‌نداده را انجام دهیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "اگر ما از تعهدات خود در برجام ‌کوتاه بیاییم به‌منزله خروج از برجام نیست"، تصریح کرد: دیدیم که  آمریکا با خروج از برجام به همه دنیا ثابت کرد که استکبار جهانی به هیچ عنوان اهل مذاکره نبوده و اهل بازی و منطق زور است.

آزادی‌خواه  افزود: جمهوری اسلامی بعد از خروج آمریکا به‌خاطر اتحادیه اروپا مدتی هم در برجام باقی ماند، اما از آنجایی که اروپاییان نیز ثابت کردند دنباله‌روی عقاید آمریکا هستند و اتحادیه اروپا بدون حضور آنها هویت مستقلی ندارد و کاری انجام ندادند، بنابراین هم‌اکنون بهترین کار برای جمهوری اسلامی این است که  موضوع غنی‌سازی اورانیوم و آب سنگین را با جدیت از سر گیرد  و مذاکرات غیرنفتی را با کشورهای دوست منطقه با جدیت پیگیری و یک بازار جدید برای خود پیدا کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1398، کدخبر: 2008553 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
0
آره چون جیباشون پر پول میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین