پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۱۹۲
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۶
سخنگوی سازمان غذا و دارو از رفع کمبود داروی «انسولین» در کشور خبر داد.

شعارسال: مخاطبان طی روزهای گذشته از کمبود داروی « انسولین» گلایه داشتند و همین موضوه باعث شد تا سوژه‌‌هایی با عناوین « پیگیری برای نایاب شدن انسولین نووراپید» و « پمپ انسولین از کجا بخرم؟» را به ثبت برسانیم.

موضوع را از سخنگوی سازمان غذا و دارو پیگیر شدیم، شهرام شعیبی در این خصوص گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه کمبود انسولین در کشور وجود ندارد.

وی گفت: حدود دو هفته گذشته در برخی از مناطق کشور با کمبود انسولین مواجه بودیم اما در حال حاضر میزان تولید این دارو افزایش یافته و کمبودها رفع شده است.

شعیبی ادامه داد: نحوه توزیع دارو در این سازمان به صورت مویرگی بوده و این دارو در تمام نقاط کشور توزیع می‌شود، حدود یک هفته است که توزیع انسولین آغاز شده و تا روزهای آینده توزیع این دارو در تمام مناطق کشور انجام خواهد شد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: تاکنون گزارش جدید از کمبود انسولین به دست ما نرسیده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 22اردیبهشت1398 ، کدخبر: 13980221000817: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین