پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۲۳۲
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
باغ‌وحش تهران همچنین با همکاری اتحادیه باغ‌وحش‌های اروپا توانسته است که گونه‌هایی همچون فیل، کانگورو، شتر دو کوهانه و ببر را به کشور منتقل و از آن‌ها نگهداری کند.

شعارسال: باغ‌وحش تهران در مجموعه ارم سبز سال گذشته کاندید عضویت در اتحادیه باغ‌وحش‌های اروپا شد. یکی از اهداف این اتحادیه احیای گونه‌های مهم و در معرض انقراض است، از این‌رو حیواناتی همچون پلنگ و شیر ایرانی از باغ‌وحش‌های مختلف جهان به باغ‌وحش تهران انتقال یافت تا فعلاً در اسارت تکثیر شوند.

بر اساس اعلام اتحادیه باغ‌وحش‌های اروپا حدود ۸۰ درصد جایگاه‌های حیات‌وحش در باغ‌وحش تهران استاندارد است و باید طی پنج سال آینده تمامی جایگاه‌های این باغ‌وحش به طور کامل استاندارد شود تا باغ‌وحش تهران بتواند عضویت در این اتحادیه را به دست بیاورد.










سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 21اردیبهشت1398 ، کدخبر: 98022111165: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین