پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۲۴۳
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
رئیس شورای تامین دام با بیان اینکه قیمت دام زنده در نقاط مختلف کشور ۳۲ تا ۳۶ هزار تومان به فروش می‌رسد گفت: نرخ این محصول و گوشت قرمز در خرداد ماه کاهش مجدد دارد و پیش بینی می شود که قیمت هر کیلوگرم لاشه گوسفندی به ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان برسد.

شعار سال: منصورپوریان رئیس شورایتامین دامکشور درباره نرخ گوشت قرمزیکه با ارز نیمایی به کشور وارد شده استاظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم لاشه دام وارداتی تحویلی بدون دنبهبه خرده فروشان ۷۸ تا ۷۹ هزار تومان است و افزایش قیمت دام وارداتی منجر به ایجاد رقابت مناسبی با تولیدات داخلی شده است.

وی با بیان اینکه قیمت دام داخلی نیز کاهش یافته استافزود: با توجه بهافزایش عرضه دام زنده در خرداد ماه، قیمت قیمت دام زنده و گوشت قرمز در بازار کاهش دوبارهخواهد داشت.

رئیس شورایتامین دامکشور ادامه داد: به دلیل بارندگ یهای مناسبی که در سال جاری وجود داشت دامداران دامهای خود را دیر به بازار عرضه میکنند به طوری که بسیاری از آنها هنوز دام خود را به بازار عرضه نکرده اند و در ماه آینده با انباشت عرضه مواجه خواهیم بود.

وی با بیان اینکهقیمت فعلی دام زنده در نقاط مختلف کشور ۳۲ تا ۳۶ هزار تومان است گفت:نرخ این محصول و گوشت قرمز در خرداد ماه کاهش مجدد خواهد داشت و پیش بینی می شودکه قیمتلاشه گوسفندی به ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان برسد.

پوریان در پایانتاکید کرد که دیگر التهابو افزایش قیمتیدر بازار گوشت قرمزنخواهیم داشت زیرا بازار دیگربا کمبودی مواجه نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اگروفود، تاریخ 21 اردیبهشت 98، کد مطلب: -: www.agrofoodnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین