پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۳۵۸
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۱
هیات وزیران به هریک از وزارتخانه‌های نفت و نیرو اجازه داد با کسر ماهانه مبلغی از هر مشترک خانگی و تجاری آن‌ها را در برابر خسارت مالی و جانی بیمه کنند.

شعارسال: هیات وزیران به هریک از وزارتخانه‌های نفت و نیرو اجازه داد با کسر ماهانه مبلغی از هر مشترک خانگی و تجاری آن‌ها را در برابر خسارت مالی و جانی بیمه کنند.

 هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه به ریاست رئیس‌جمهوری به بررسی و تصویب تعدادی از آئین‌نامه‌های اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور پرداخت.

به موجب این اصلاحیه، کارفرمایان واحد‌های مشمول در صورتی که جرایم متعلقه آن‌ها مربوط به قبل از تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ باشد، چنانچه حداکثر تا سه ماه از تاریخ لازم‌الاجرا شدن این اصلاحیه در مورد پرداخت یا تقسیط اصل بدهی قطعی شده بر اساس مدارک و مستندات ابرازی، با سازمان تأمین اجتماعی توافق کنند، از بخشودگی جرایم متعلقه موضوع این آئین‌نامه برخوردار خواهند شد.

به موجب یکی از آئین‌نامه‌های دولت به هریک از وزارتخانه‌های نفت و نیرو از طریق شرکت‌های تابعه ذیربط اجازه داده است ماهانه از هر واحد مسکونی مشترکان گاز و برق به ترتیب مبلغ دو هزار ریال و یک هزار ریال و از هر یک از واحد‌های تجاری مشترکان گاز و برق مبلغ ۱۰ هزار ریال اخذ و صرفاً جهت بیمه خسارات مالی و جانی مشترکان شهری و روستایی و سکونت‌گاهی عشایری گاز و برق هزینه کنند. سقف و نحوه برگزاری مناقصه، تعهدات شرکت‌های بیمه‌گر و پرداخت خسارت، از جمله مواد آئین‌نامه مذکور است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری برق نیوز ، تاریخ انتشار: 23اردیبهشت 1398 ، کدخبر:37804 www.barghnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین