پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۳۶۷
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۹
یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد که بروز هرگونه تنش با ایران ممکن است موجب هدف قرار گرفتن سرزمین‌های اشغالی شود.

شعارسال: به نقل از روزنامه اسرائیل هیوم، یووال شینیتز، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اگر تنش میان ایران و آمریکا یا ایران و همسایگان آن بالا بگیرد، نمی‌توانم این را نادیده بگیرم که آن‌ها [ایران] حزب‌الله و جهاد اسلامی فلسطین در غزه را بسیج خواهند کرد یا حتی تلاش خواهند کرد تا از ایران موشک‌هایی به اسرائیل شلیک کنند.

به تازگی آمریکا با اعزام ناو و ادوات جنگی دیگر به خلیج فارس با توجیه مقابله با تهدید ایران که بخشی از جنگ روانی آمریکا است، نگرانی‌هایی درباره بروز درگیری نظامی در خاورمیانه ایجاد کرده است.

اگرچه مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا و برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران تاکید کرده‌اند که به دنبال جنگ با ایران نیستند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 22اردیبهشت1398 ، کدخبر: 98022211744: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین