پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۵۴۲
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۷
بخشدار مرکزی چادگان با بحرانی توصیف کردن وضعیت آب آشامیدنی در این بخش گفت: مشکل کمبود آب در مناطق روستایی بخش جدی و نیازمند اقدام فوری است.

شعارسال: بخشدار مرکزی چادگان با بحرانی توصیف کردن وضعیت آب آشامیدنی در این بخش گفت: مشکل کمبود آب در مناطق روستایی بخش جدی و نیازمند اقدام فوری است.

سید اسماعیل علوی اظهار کرد: بسیاری از روستاهای این بخش نیز با بحران کم‌آبی مواجه شده و به دلیل کمبود اعتبار اقدامی برای حل مشکل آب این بخش نشده است.

وی با تأکید بر ضرورت تسریع در احداث تأسیسات آبرسانی در بخش مرکزی از عدم تخصیص اعتبارات آب و فاضلاب روستایی انتقاد کرد و گفت: پروژه آبرسانی به روستاهای سینه کوه شهرستان به کندی پیش می‌رود که این موضوع موج نارضایتی مردم روستاها را ایجاد کرده است.

علوی وضعیت آب روستاهای ده کلبعلی، قرقر، معروف آباد، انالوجه و علی عرب را نسبت به سایر روستاها بحرانی‌تر عنوان کرد و گفت: اهالی روستاهای مذکور با وجود نزدیکی به سد زاینده‌رود با تانکر آبرسانی می‌شوند.

وی ادامه داد: خط انتقالی ۳۶ کیلومتری که قرار است برای تأمین آب در بخش چادگان اجرا شود به دلیل تأمین نشدن اعتبار لازم به کندی پیش می‌رود و بیش از ۱۳ سال است که این وضعیت کمبود آب وجود دارد.

بخشدار مرکزی چادگان، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم این پروژه که ردیف ملی نیز دارد امسال با تأمین اعتبار لازم سرعت بیشتری به خود بگیرد تا رضایت مردم عزیز روستاها حاصل شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 24اردیبهشت 1398 ، کدخبر:98022412932 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین