پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۷۵۰
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
دبیرخانه مناطق آزاد کشور سه منطقه مازندران را به عنوان مناطق آزاد استان تصویب کرد.

شعار سال: عباس مهدوی مدیر روابط عمومی استانداری مازندران گفت: در کارگروه تخصصی دبیرخانه مناطق آزاد کشور که دقایقی قبل تشکیل شد طرح پیشنهادی استانداری مازندران در خصوص ایجاد منطقه آزاد مازندران در سه بندر امیرآباد، فریدونکنار و نوشهر به تصویب رسید.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های دولت و بر اساس موقعیت ویژه‌ای که مازندران دارد، سه منطقه پیشنهادی استانداری با مرکزیت بنادر امیرآباد بهشهر، فریدونکنار و نوشهر با رعایت شاخص‌های ایجاد منطقه آزاد تجاری مورد بررسی و مطالعه کارشناسی دقیق قرار گرفت و امروز به تصویب رسید.

مهدوی گفت: ایجاد منطقه آزاد در استان مازندران از دغدغه‌های مهم مردم و مسئولان در رسیدن به توسعه اقتصادی استان بود که به شکر خدا امروز مراحل اجرایی آن آغاز شد.

مدیر روابط عمومی استانداری مازندران با بیان اینکه هر سه منطقه مستعد و دارای زیرساخت‌های مناسب برای دستیابی به این هدف هستند، افزود: منتظر ابلاغ این تصمیم از سوی دبیرخانه مناطق آزاد هستیم تا فرایند اجرایی آن نیز آغاز شود.

وی با بیان اینکه این نشست همچنان در حال برگزاری است، افزود: جزئیات دقیق این خبر بزودی اطلاع رسانی می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 24 اردیبهشت 98، کد مطلب: 6932827: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین