پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۷۸۵
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
مسعود ثقفی سخنگوی اداره‌کل آموزش‌وپرورش تهران از ارسال پرونده یک مدرسه پایتخت به قوه‌قضاییه در رابطه با کلیپ‌های جنجالی اخیر خبر داد.
شعار سال : ثقفی با اشاره به انتشار کلیپ‌های جنجالی از مدارس گفت: مدارس این کلیپ‌های جنجالی شناسایی و به قوه‌قضائیه معرفی شده‌اند.

 مسعود ثقفی سخنگوی اداره‌کل آموزش‌وپرورش تهران از ارسال پرونده یک مدرسه پایتخت به قوه‌قضاییه در رابطه با کلیپ‌های جنجالی اخیر خبر داد.

وی گفت: بعد از پخش کلیپ‌های جنجالی، حراست اداره‌کل آموزش و پرورش تهران به بررسی و شناسایی مدارس هنجارشکن پرداخت که در نتیجه یکی از مدارس با تکمیل پرونده حراست به قوه قضاییه معرفی شد.

سخنگوی آموزش‌وپرورش تهران از ادامه روند بررسی دبستان دیگری در منطقه یک خبر داد و افزود: به محض این‌که مستندات تکمیل شود، پرونده این مدرسه نیز به مراجع ذی‌صلاح ارجاع می‌شود.

ثقفی در پایان اظهار کرد: دستورالعملی به ما ابلاغ شده است که مدارس این کلیپ‌های جنجالی بلافاصله شناسایی و به قوه‌قضائیه معرفی شوند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:25اردیبهشت1398،کدخبر:6934568،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین