پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۲۰۷۸۱۶
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۹
طرح ارائه رمز دوم یک بار مصرف به مشتریان بانک‌ها که قرار بود استفاده از آن از ابتدای خرداد الزامی شود، برای مدتی به تعویق افتاد.

شعارسال: طرح ارائه رمز دوم یک بار مصرف به مشتریان بانک‌ها که قرار بود استفاده از آن از ابتدای خرداد الزامی شود، برای مدتی به تعویق افتاد.

مطابق با زمان‌بندی بانک مرکزی و ابلاغیه این بانک به بانک‌‌ها، از ابتدای خرداد ماه امسال بانک‌ها برای کارت‌های بانکی مشتریان خود بستر ارائه رمز دوم یکبار مصرف به صورت رایگان را فراهم می‌کردند.

اما به دلیل مشکلاتی که برای اپلیکیشن‌های گوشی‌های اپل به وجود آمده، بانک مرکزی زمان اجرای این طرح را به تعویق انداخته است.

به همین دلیل مقرر شده است ارائه رمز دوم یکبار مصرف به صورت پیامک انجام شود اما یکی از مشکلات این روش هم، عدم تطابق اطلاعات شماره تلفن مشتریان بانک‌ها است، به طوری‌ که براساس یک برآورد اطلاعات شماره تلفن حدود 70 درصد مشتریان شبکه بانکی به درستی ثبت نشده است.

بنابراین شبکه بانکی برای اجرای این طرح باید زمان بیشتری صرف کند تا نقص‌های اطلاعاتی در این بخش برطرف شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 25اردیبهشت 1398 ، کدخبر:13980225000961  www.farsnews.com ،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین