پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۰۷۸۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر وزیر اقتصاد درباره‌ عدم بازگشت ۳۰ میلیارددلار ارز حاصل از صادرات عمده این مشکل را مربوط به تبادلات بانکی عنوان کرد.
شعارسال: محمد حسین فرهنگی اظهار کرد: موضوع عدم بازگشت ۳۰ میلیارد دلار درآمد حاصل از صادرات به کشور بیشتر به موضوعات بانکی مربوط است، ممکن است درصد اندکی از این موضوع به اشخاص برگردد، ولی این موضوع عمدتاً مربوط به تبادلات بانکی است و مسئولین بانک مرکزی و دیگران در تلاش هستند مسیر را باز کنند.

وی افزود: افرادی هستند که اجناسی برای صادرات به خارج از کشور برده‌اند اما نمی‌توانند ارز حاصله را به کشور وارد کنند. ممکن است برخی افراد هم باشند که نخواهند این ارز را به کشور برگردانند اما مشکلات بانکی و تحریم‌ها عمده‌ترین دلیل بروز این مساله است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: با توجه به ضرب‌الاجل ۶۰ روزه ایران و کاهش تعهدات برجامی، طرف‌های اروپایی در حال سبک و سنگین کردن مسائل هستند و باید منتظر ماند و دید که این مشکل به چه نحوی حل خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 98022613794 ، www.isna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
0
0
چون صادر کنندگان در شرایط فعلی نگاه مثبتی به سیستم بانکی ندارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین