پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۰۴۵
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در جلسه مشترک رؤسای فدراسیون‌های ورزشی با مسعود سلطانی فر گفت: بنا داریم برنامه تقدیر از قهرمانان بازی‌های آسیایی را به زودی برگزار کنیم.

شعار سال: محمدرضا داورزنی در این نشست که با حضور نماینده سازمان مالیاتی کشور برگزار شد گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فدراسیون‌های ورزشی مباحث مالیاتی بود که در سال‌های اخیر به نوعی فدراسیون‌های ما را دچار شوک کرده است.

وی افزود: درست است که فدراسیون‌های ورزشی از پرداخت مالیات معاف هستند اما باید اظهار نامه مالیاتی را تسلیم اداره مالیات کنند که این کار طی چهار الی پنج سال انجام نشد و مشکلات زیادی را به وجود آورد. برای رفع این مشکلات جلسات زیادی برگزار کردیم و از نماینده اداره مالیات هم دعوت کردیم که ابهامات بخصوص در بحث مالیات بر ارزش افزوده را توضیح بدهند.

داورزنی تاکید کرد: البته از ابتدای سال ۹۶ همه اظهارنامه‌ها رد شده و مشکلی وجود ندارد اما برای حل مشکلات قبلی در این حوزه باید از حداکثر ظرفیت و ابزارهای قانونی استفاده کنیم تا با کار کارشناسی همه موارد مرتفع شود.

او در خصوص پرداخت پاداش قهرمانان مدال‌آور در بازی‌های آسیایی گفت: یک تلاش مضاعف و همه جانبه صورت گرفته تا این مراسم به موقع برگزار و پاداش‌ها پرداخت شود. سال گذشته ۳۱ اردیبهشت تجلیل از قهرمانان برگزار شد و امسال هم به زودی این مراسم برگزار خواهد شد و از برنامه عقب نیستیم. همه ورزشکاران شرایط خاص مملکت را قطعاً درک می‌کنند و شایسته نیست با تصمیمات احساسی کارهایی انجام دهند که باعث التهاب بیشتر جامعه در چنین روزهایی شود.

داورزنی در پایان تاکید کرد: در حالی جوانان گمنام این مملکت در مرزهای شرقی و غربی مظلومامه جانشان را برای این خاک می‌دهند ورزشکاران ما نباید برای چند ریال کمتر یا بیشتر مشکل ایجاد کنند. اگر کسی مدال را برای پاداش و سکه و نه برای بالا بردن پرچم کشورش گرفته برای این آب و خاک به میدان نرود بهتر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 25 اردیبهشت 98، کد مطلب: 98022513739: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین