پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۰۶۴
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر که به برازجان سفر کرده بود در جلسه با هیأت های ورزشی دشتستان و در خلال صحبت های ابتدایی خود پرده از خبری برداشت که عجیب به نظر می رسید .

شعار سال: احمد بهروزیان فرد اظهار داشت : هفته گذشته بنده خدایی از استان درباره فوتبال مطلبی را در فضای مجازی انتشار داده بود که شخص رییس فدراسیون با امضای خودش ، وی را عزل کرد !!

بلافاصله بعد از اتمام جلسه مصاحبه ای را با مدیر کل ترتیب داده و خواستیم توضیحات بیشتری بدهد ایشان اظهار داشت : به نظر من هر کسی باید در حد و شأن خودش حرف بزند و صحبت کند ، برخی حرفهایی که زده می شود برای من بی اهمیت است ، اینقدر مشغله کاری وجود دارد که وقتی برای جواب دادن به چنین افرادی را نداریم و گفت که : متاسفانه می بینیم برخی افراد که از اطلاعات فنی دور هستند و شاید جایگاهی نیز نداشته باشند اظهار نظرهایی کرده و حرفهایی زده اند که جای تعجب دارد ، اینکه گفته شده که چرا وارد فضای استادیوم شهید مهدوی شده اید ؟!!! ، این فضا متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان است و اگر فردا روزی نیز مسابقه ای وجود داشته باشد شرح وظایف کاملاً مشخص است و هیأت فوتبال در چهارچوب فضای سبز وظیفه دارد و گرنه آماده کردن اماکن و خیلی موارد دیگر مربوط به اداره کل است که ان شالله اینها نیز به شکل شایسته ای انجام می شود .

با توجه به اظهارات مدیر کل مشخص بود که طرف مقابل قطعاً در هیات فوتبال استان مسئولیت دارد ، بواسطه ارتباط با دوستان فعال حوزه ورزش در فضای مجازی دست به کار شده و آنچه دریافتیم اینکه شخص برکنار شده ، دبیر هیأتی است که مسئولیت آن را محمد نجفی بر عهده دارد .

گویا مجید اصلانی دبیر حالا دیگر سابق هیأت فوتبال مطالبی را در خصوص میزبانی شاهین در استادیوم شهید مهدوی و شهید بهشتی و ... در فضای مجازی انتشار ، انواع و اقسام انتقاداتی غیر معقول و عجیب و غریب را به مدیر کل و مجموعه ورزش و جوانان استان مطرح نموده است و گویا همین مطالب به دست بهروزیان فرد رسیده ، با تاج رییس فدراسیون تماس تلفنی گرفته و وی را مجاب کرده مجید اصلانی را برکنار کند .

ّنکته مهم : کاری به رفتن این و آن نداریم ، آنچه که خاطر اهالی فوتبال را آزرده خاطر می کند اینکه تا کی قرار است بی حرمتی ها ادامه داشته باشد ؟ اینکه متولی اصلی ورزش یک استان بواسطه تعهدی که دارد ، موظف است برای رفع نواقصات استادیومی که تیم شهرش می بایست تا چند ماه آینده در لیگ برتر به مصاف تیمهای صاحب نام فوتبال کشور برود تلاش کند در صدد این باشد که همه چیز را برای بازی های شاهین شهرداری آبرومند سازد اینگونه مورد بی مهری قرار می گیرد و باید جوابگوی کسانی باشد که به گفته خود بهروزیان فرد وظایف شان تنها هنگام بازی ها در مستطیل سبز خلاصه می شود عجیب است ! ، همانگونه که مدیر کل اشاره داشته اند شاید واقعاً از اطلاعات فنی دور هستند ؟ براستی اگر مدیر کل ورزش و جوانان یک استان نتواند به اماکن تحت اختیار و مسئولیت خود سرکشی نماید و تذکرات لازم را بدهد پس وظیفه کیست ؟ در حالی که هنوز مسابقات فصل جاری لیگ برتر در جریان است و چند ماهی تا لیگ فصل بعد وقت باقی مانده چرا باید مجموعه ورزش یک استان را وارد حاشیه هایی نمود که تلخی آن کام همه را ناخوش نماید ؟ چه کسانی از این حاشیه ها خوشحال می شوند ؟

و اما موضوع دوم ...

آنهایی که در استان بوشهر فوتبال را دنبال می کنند حتماً اطلاع دارند که بعد از چهار ساله نجفی بر مسند فوتبال هنوز هم مجمع انتخاباتی برگزار نشده است و وی همچنان سفت و سخت صندلی ریاست را چسبیده و ول کن نیست که نیست !
ّ
طبق قانون مجمع انتخاباتی می بایست ۱۵ مهرماه ۹۶ برگزار می شد اما اکنون نزدیک به دو سال است که از آن تاریخ می گذرد و همچنان نجفی رییس است و درست مثل تمامی داستان های عجیب و غریب در فدراسیون فوتبال کسی نیست که بگوید چرا قانون معطل مانده ؟!!

اگر چه خیلی ها بر این اعتقادند که اختلاف مدیر کل ورزش و جوانان استان و رییس هیات فوتبال باعث این اتفاق عجیب شده اما به نظر نگارنده اینگونه نیست چرا که در بحث کاندیداتوری افراد واجد صلاحیت برای تصدی فوتبال آنقدر نقد بر عملکرد هیأت فوتبال و کمیته معروف سه نفره وجود داشت که با پیگیری های برخی کاندیداها و البته مجموعه ورزش استان و شخص مدیر کل دو مرحله ای که نشر آگهی شده بود بعلت تخلفات متعدد باطل و قرار بر این است که مجدداً آگهی داده شود .

گویا تلاش های متولی نخست ورزش استان در وزارتخانه و فدراسیون فوتبال برای حمایت از کاندیداهایی که بی دلیل و به بهانه های پوچ و واهی کنلر گذاشته شده بودند جواب داده و برای بار سوم افراد واجد شرایط اعلام کاندیداتوری خواهند نمود و در واقع حرف مدیر کل به کرسی نشست و نجفی پذیرفت که باید همه چیز بر اساس شرایط و ضوابط قانونی پیش برود و همه چیز آن چیزی نیست که او بگوید !

اکنون قرار است بعد از ماه مبارک رمضان دوباره نشر آگهی شود و ان شالله افراد توانمند و صاحب جایگاه اعلام رقابت نمایند تا فوتبال استان رییس جدید خود را بشناسد ، شاید نجفی باشد و شاید هم نباشد !

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اتحاد خبر، تاریخ 25 اردیبهشت 98، کد مطلب: 112398: www.ettehadkhabar.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین