پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۱۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از باب نظارت می‌تواند موضوعات اجتماعی را پیگیری کند ولی برای مؤثر بودن، باید دولت آن را از بدنه خود شروع کند.
شعارسال: حسن لطفی در ارتباط با افزایش نرخ اجاره‌بها اظهار کرد: کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به موضوع افزایش اجاره‌بها در شهرهای بزرگ به‌ویژه تهران ورود پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: اغلب موضوعات مربوط به افزایش اجاره‌بهای مسکن متولی مشخصی ندارد و در این خصوص دولت نیز اراده‌ای برای کنترل بر بازار مسکن از خود نشان نمی‌دهد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی عدم توجه به موضوع افزایش نرخ اجاره‌بها و سایر مسائل مهم کشور را روزمرگی مجلس در انجام امور دانست و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین آفت‌های مجلس شورای اسلامی درگیر بودن با روزمرگی است و این مسئله باعث می‌شود نتوانیم به مسائل مهم کشور همچون بیکاری و مسکن بپردازیم.

لطفی در ارتباط با لزوم رسیدگی هر چه سریع‌تر به این موضوع در مجلس شورای اسلامی، گفت: از آنجا که ارائه لایحه در این خصوص به مجلس شورای اسلامی برای واکاوی و حل مشکل از سوی خود مجلس فرآیندی زمان‌بر است، بهتر است دولت برای بررسی و تسریع در حل قانونی موضوعاتی که در آن مشکل وجود دارد لایحه‌ای را به مجلس ارائه کند.

وی اذعان کرد: مجلس از باب نظارت می‌تواند موضوعات اجتماعی را پیگیری کند ولی برای مؤثر بودن آن می‌بایست دولت این موضوعات را از بدنه خود آغاز کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 381870 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
نظارت مجلس کافی نیست و با سهل انگاری انجام میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین