پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۰۸۴۷۴
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
مسئول اجرایی طرح ساماندهی و توسعه دانشگاه تهران در خصوص توقف این طرح گفت: هنوز مصوبه شورای عالی شهرسازی به دانشگاه ابلاغ نشده که بدانیم آیا مصوبه آن‌ها مبنی بر توقف طرح است یا خیر.

شعارسال: مسئول اجرایی طرح ساماندهی و توسعه دانشگاه تهران در خصوص توقف این طرح گفت: هنوز مصوبه شورای عالی شهرسازی به دانشگاه ابلاغ نشده که بدانیم آیا مصوبه آن‌ها مبنی بر توقف طرح است یا خیر.

محقر، مسئول اجرایی طرح توسعه دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص توقف طرح توسعه دانشگاه گفت: مصوبه شورای عالی شهرسازی هنوز به دست ما نرسیده و فقط می‌دانیم که طبق این مصوبه طرح متوقف شده است.

وی افزود: در جلسه بررسی برداشت ما این بود که اتفاق خاصی برای طرح نیفتاده و فقط توصیه شده که کمیسیون ماده ۵ سرعت بررسی را افزایش دهد.

محقر خاطرنشان کرد: براساس برداشت‌های ما اتفاق خاصی نیفتاده، ولی باید ببینیم آنچه که ابلاغ می‌شود مبنی بر توقف طرح است یا خیر.

گفتنی است، شورای عالی شهرسازی و معماری طی مصوبه ای از توقف طرح توسعه دانشگاه تهران خبر داد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 29اردیبهشت 1398 ، کدخبر:765002 www.snn.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین