پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۴۸۳
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: در حال حاضر ارتباط بین مردم و شهرداری کرج حسنه نیست و ما شاهد تسری موجی از بی اعتمادی نسبت به این مجموعه هستیم.
شعار سال: رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: در حال حاضر ارتباط بین مردم و شهرداری کرج حسنه نیست و ما شاهد تسری موجی از بی اعتمادی نسبت به این مجموعه هستیم.
 عباس زارع در مراسم روز ارتباطات که به همت شورای اسلامی شهر برگزار شد، با بیان اینکه روابط عمومی ها در مجموعه مدیریت شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، گفت: در حال حاضر ارتباط بین مردم و مجموعه شهرداری کرج ارتباط حسنه و پایداری نیست و موجی از بی اعتمادی را در بین افکار عمومی شاهد هستیم. عدم رضایت خاطر شهروندان می تواند عدم مشارکت شهروندان در برنامه های شهری را به همراه داشته باشد و این مهم زیان های فراوانی را موجب می شود.

وی افزود: گاهی شاهد سرکوب مطالبه گری و عدم پاسخگویی به نیازهای شهروندان هستیم و یک طرفه بودن و یکسویه بودن نظام خدمت کاملاً مشهود است و ما به بازخورد کارهایی که انجام می شود، توجهی نداریم. در چنین شرایطی مردم قدر زحمات و پروژه هایی که با هزینه‌های بالا و تلاش مضاعف افتتاح می‌شود را نخواهند دانست. گرچه دوره کنونی شورای اسلامی شهر کرج از بدو روی کار آمدن به مباحث روابط عمومی اهمیت ویژه ای قائل شده اما در عمل خروجی ملموس و مشهودی نداشته است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، تاکید کرد که شهرداری کرج نباید به کمپین انتخاباتی تبدیل شود و در سال جاری باید مواظب عمل و عکس العمل ها باشیم و تنها در باند خدمت به مردم حرکت کنیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا،تاریخ انتشار:29اردیبهشت1398،کدخبر: 764962،www.ilna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین