پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۵۱۸
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
وزیر بهداشت درباره ماجرای استعفای عبده زاده از سازمان غذا و دارو گفت: دکتر عبده زاده جزء افرادی نبود که در زمینه امضای طلایی و رانت در سازمان غذا و دارو ایجاد مشکل کند و فردی بسیار بی حاشیه است.

شعارسال: وزیر بهداشت درباره ماجرای استعفای عبده زاده از سازمان غذا و دارو گفت: دکتر عبده زاده جزء افرادی نبود که در زمینه امضای طلایی و رانت در سازمان غذا و دارو ایجاد مشکل کند و فردی بسیار بی حاشیه است.

 به نقل از ایرنا، سعید نمکی افزود: چون دکتر عبده زاده در بخش خصوصی سهام داشت و قرار بر این بوده که افراد شاغل در سازمان غذا و دارو، در بخش خصوصی سهام دار نباشند، خودش ترجیح داد که دست ما را برای تصمیم گیری باز بگذارد تا انتخاب کنیم.

نمکی ادامه داد: دکتر عبده زاده حتی این موضوع را در زمان ریاست دکتر اصغری هم مطرح کرده و صادقانه بحث سهام داری در صنایع را بیان کرده بود. البته هنوز با استعفای وی موافقت نشده است و احتمال همکاری با دکتر عبده زاده در سازمان غذا و دارو وجود دارد و ادامه همکاری منتفی نیست.

بسیاری از مشکلات سازمان غذا و دارو برطرف شده است

وزیر بهداشت گفت: در گذشته روالی در سازمان غذا و دارو وجود داشت که در نوبت ها، صدور پروانه ها و مجوزها عدالت رعایت نمی شد و گلایه هایی در این زمینه وجود داشت که از دکتر پیرصالحی خواستیم این مشکل برطرف شود و در حال حاضر بسیاری از این مسائل از بین رفته است.

وی افزود: در آینده نزدیک به هیچ عنوان شاهد این مسائل و مشکلات در سازمان غذا و دارو نخواهیم بود.

پرونده الکترونیک سلامت در حال پیشرفت است

وزیر بهداشت درباره قول خود برای تکمیل پرونده الکترونیک سلامت تا پایان خرداد 98 نیز گفت: جلسه ای برای ادامه کار پرونده الکترونیک سلامت به صورت ویدیو کنفرانس با دانشگاه های علوم پزشکی داشتیم و کار به خوبی در حال پیشرفت است. به شکل قرارگاهی موضوع پرونده الکترونیک سلامت را پیش می بریم و قطعا تا پایان خرداد 98 این پروژه را به سرانجام می رسانیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت خبری ایران پزشک ، تاریخ انتشار: 29اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 11482 www.iranmd.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین