پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۹۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
وزیر دفاع موقت آمریکا ضمن تکرار ادعاهای بی‌اساس واشنگتن علیه کشورمان، گفت: حضور ما در منطقه خاورمیانه برای جنگ با ایران نیست.

شعار سال : پاتریک شاناهان، وزیر دفاع موقت آمریکا، روز سه شنبه ضمن تکرار ادعاهای بی‌اساس مقامات واشنگتن علیه کشورمان، گفت: حضور ما در منطقه خاورمیانه برای جنگ با ایران نیست.

شاناهان مدعی شد: با اینکه تهدیدات از جانب ایران در منطقه خاورمیانه همچنان زیاد است، اقدامات بازدارنده آمریکا حملات احتمالی توسط این کشور را متوقف کرده است!

وزیر دفاع موقت آمریکا در گفتگو با خبرنگاران افزود: حمله‌ای علیه آمریکایی‌ها صورت نگرفته است. او در بخش دیگری از اظهارات خود مدعی شد: با این حال این بدان معنا نیست که تهدیداتی که پیش از این شناسایی شده بودند، از میان رفته اند.

ترامپ روز دوشنبه در یک لفاظی توئیتری علیه کشورمان نوشت: «اگر ایران می‌خواهد بجنگند این رسما پایان کارش خواهد بود؛ هرگز دوباره آمریکا را تهدید نکنید».

شاناهان افزود: امیدوارم ایرانی‌ها (به حرف ترامپ) گوش کنند. حضور ما در منطقه برای رسیدگی به مسائل زیادی است، اما به منظور جنگ با ایران نیست. او همچنین مدعی شد: تهدیدات ایران همچنان جدی است و تمرکز آمریکا بر روی این موضوع است که ایرانی «مرتکب اشتباهات محاسباتی!» نشوند.

تنش‌ها میان تهران و واشنگتن در هفته‌های اخیر پس از عدم تمدید معافیت از تحریم‌های نفتی ایران شدت گرفته است. دولت ترامپ می‌گوید قصد دارد ایران را وادار کند بیش از تعهدات توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵، امتیاز بدهد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ 1 خرداد 98، کد مطلب:1262580 : www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
0
0
اومدن تهدید کنن و به نظرم کارشون کاملا جواب داد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین