پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۱۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
دستگاههای متولی سهم بالای قاچاق گوسفند در کاهش عرضه به بازارهای داخلی و به تبع آن افزایش شدید قیمت را تکذیب کرده‌اند. این درحالی است که یکی از استدلالهای مطرح شده در خصوص سهم پایین قاچاق دام زنده به موضوع مشقت قاچاق گسترده دام از مبادی رسمی و ... بازمیگردد.

شعارسال: یک کارشناس اقتصادی با انتشار تصویری مدعی قاچاق گوسفند با اتوبوس در مرزهای شرقی کشور شده است. در ماههای اخیر بحث افزایش قیمت گوشت قرمز حاشیه های فراوانی را ایجاد کرده است.

دستگاههای متولی سهم بالای قاچاق گوسفند در کاهش عرضه به بازارهای داخلی و به تبع آن افزایش شدید قیمت را تکذیب کرده‌اند. این درحالی است که یکی از استدلالهای مطرح شده در خصوص سهم پایین قاچاق دام زنده به موضوع مشقت قاچاق گسترده دام از مبادی رسمی و ... بازمیگردد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 31اردیبهشت1398 ، کدخبر: 2016482: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کرامت سلیمی
France
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
0
0
شاید مطلب زیر بی ربط به موضوع باشد اما اگر درست دقت نماییم می بینیم که حتی نظامیان هم از امکانات ارتش سوء استفاده می کنند. و دلیل گرانی گوشت چیست؟




یادتون هست سال گذشته یک هواپیمای ارتش که می گفتند حامل گوشت یخ زده بود سقوط کرد.


هواپیما هنگام فرود سرعت بسیار زیادی دارد و با این سرعت اگر سقوط کند حتما" منفجر خواهد شد و کسی زنده نمی ماند اما یک نفر زنده ماند.

احتمال دارد که در این هواپیما به جای گوشت یخ زده گوسفند زنده حمل می شده است و هواپیما می خواسته از روی زمین بلند شود و حامل 40 تن گوسفند بوده است. اگر وزن یک گوسفند را به طور متوسط 40کیلو گرم در نظر بگیریم ،حدود 1000 گوسفند در قسمتهای مختلف هواپیما قرار داشته اند که ممکن است هنگام بلند شدن از زمین این گوسفندها ترسیده باشند و با هم شروع به بع بع کرده باشند و در محیط بسته هواپیما با انعکاس صدایشان دچار وحشت شده باشند و رم کنند و با هجوم تعداد زیادی از انها به یک سمت هواپیما ، تعادل هواپیما را به هم زده باشند و باعث سقوط هواپیما شده باشند. ان یک نفری هم که زنده مانده است ( مهندس پرواز زنده مانده بود) ممکن است در لحظه سقوط بین گوسفندان قرار داشته و بر روی گوسفندها می افتد و نرمی پشم و دنبه گوسفندان ضربه های شدید را خنثی نموده است و فرد زنده مانده است و فقط دچار کوفتگی شده است. مهندس پرواز می داند که هواپیما در هنگام پرواز باید بالانس باشد و دویده است تا انها را پراکنده کند و در یکجا جمع نشوند. وشاید هم متوجه سقوط شده و به میان گوسفندان رفته تا جای نرمی پیدا کند و زنده بماند.


تمام 16 نفری که کشته شدند یک امیر ارتش و تعدادی تیمسار و سرهنگ و سرگرد بودند.


قضیه مشابهی در مورد یک هواپیمای باربری نظامی در افغانستان رخ داده است. در قسمت بار این هواپیما یک تانک حمل می شده است که درست بر جای خود محکم بسته نشده و هنگام صعود هواپیما تانک حرکت می کند و به یک سمت هواپیما می رود و تعادل ان را به هم می زند و سقوط میکند و منفجر می شود.



هیچ کارگری هم در هواپیما نبوده است . یعنی به نظر شما این تعداد نظامی که اکثرا" هم مسن بوده اند داشته اند کار کارگری می کرده اند و خواسته اند برای مردم گوشت وارد کنند.


یعنی واقعا" امیر ارتش رفته بوده که برای مردم گوشت بخرد.

اصلا" مقرون به صرفه است که هزاران لیتر سوخت مصرف شود و کلی هم پول بابت ویزای گوسفندان و استهلاک هواپیما و حق ماموریت افراد و.. شود تا گوسفندان در کشور دیگری اقامت بگیرند و تبعه انجا شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین