پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۲۴۵
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
۴هزار و ۴۰۰مازندرانی با انجام ۱۷سورتی پرواز از فرودگاه بین المللی ساری به حج تمتع مشرف خواهند شد.

شعارسال:4 هزار و ۴۰۰مازندرانی با انجام ۱۷سورتی پرواز از فرودگاه بین المللی ساری به حج تمتع مشرف خواهند شد.

پروازهای حج تمتع استان مازندران از 22تیر ماه سالجاری آغاز خواهد شد.

مدیرکل فرودگاههای استان مازندران گفت: امسال با افزایش 23درصدی تعداد زائران مازندرانی؛ حدود 4هزار و 400نفر در قالب 30کاروان و با انجام 17سورتی پرواز از فرودگاه بین المللی ساری به سرزمین وحی مشرف خواهند شد.

سعدااله وطن خواه افزود: با توجه به اینکه قرار است پروازهای حج تمتع توسط ناوگان شرکت های هواپیمایی داخلی انجام شود، تمهیدات لازم به منظور زمانبندی و هماهنگی های پروازی جهت ارائه خدمات بهینه به مردم و زائران محترم اندیشیده شده است.

وی اظهار امیدواری کرد با مساعدت همه نیروها و امکانات، امسال نیز همانند سال گذشته که به لحاظ عملکردی در زمره فرودگاههای برتر در زمینه انجام به موقع پروازهای حج تمتع و کمترین تاخیرات و رضایتمندی مطلوب مردم عزیزمان بوده ایم، بتوانیم رضایتمندی مردم و اِحرام پوشان حریم وحی الهی را تامین کنیم.

مدیرکل فرودگاههای مازندران به مرحله بازگشت حجاج نیز اشاره کرد و گفت: انشالله طبق برنامه زمان بندی شده؛ مقرر گردیده عملیات پروازی بازگشت حجاج از تاریخ 22مرداد ماه آغاز شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار : 2خرداد 98، کد خبر:2433490 www.iribnews.ir،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین