پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۳۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
عضو فراکسیون امید مجلس از برگزاری جلسه مجمع عمومی این فراکسیون برای جمع‌بندی انتخابات هیئت رئیسه پارلمان خبر داد.وی ادامه داد:نتیجه بررسی‌های کمیته انتخاباتی در نهایت اینگونه شد که فراکسیون امید برای تمامی ارکان هیئت‌رئیسه کاندید معرفی کند، اگرچه در جمع‌بندی اعلام شده بود باید هیئت رئیسه، شورای مرکزی و مجمع عمومی فراکسیون نظر نهایی را درباره این موضوع اعلام کنند.

شعار سال: جلال میرزایی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه در این فراکسیون برای انتخابات هیئت‌رئیسه پارلمان کمیته‌ای تشکیل شده بود، گفت: جمع‌بندی این کمیته در قالب تحلیلی از وضعیت صحن مجلس و فضای سیاسی جامعه به هیئت‌رئیسه فراکسیون ارائه شد.

وی ادامه داد:نتیجه بررسی‌های کمیته انتخاباتی در نهایت اینگونه شد که فراکسیون امید برای تمامی ارکان هیئت‌رئیسه کاندید معرفی کند، اگرچه در جمع‌بندی اعلام شده بود باید هیئت رئیسه، شورای مرکزی و مجمع عمومی فراکسیون نظر نهایی را درباره این موضوع اعلام کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه تصمیم‌گیری درباره اعلام کاندیدا برای تمامی ارکان هیئت‌رئیسه پارلمان از سوی هیئت رئیسه فراکسیون بر عهده شورای مرکزی که 31 عضو دارد گذاشه شده بود، اضافه کرد: شورای مرکزی نیز تصویب کرد تا فراکسیون برای تمامی اعضای هیئت‌رئیسه مجلس کاندید معرفی کند.

عضو فراکسیون امید مجلس اضافه کرد: روز سه شنبه گذشته نیز مجمع عمومی فراکسیون با حدود 70 عضو تشکیل شد و در آن جلسه نیز اعضا تصویب کردند برای تمامی ارکان هیئت رئیسه کاندید معرفی شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه فردا(شنبه 4 خرداد) مجمع عمومی فراکسیون برای جمع‌بندی نهایی تشکیل خواهد شد، اظهار داشت: در این جلسه افرادی که قصد دارند در انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس و برای پست های مختلف کاندید شوند، ثبت نام می‌کنند و پس رای‌گیری در اینباره لیست نهایی از سوی فراکسیون اعلام می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 3 خرداد 98، کد خبر: 2018245، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
0
0
اخرشم باز لاریجانی میشه حالا ببینید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین