پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۳۹۸
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
رئیس ستاد انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امروز، ما سربازان آمریکایی‌ها را در حالی در خلیج فارس می‌بینیم که با دستانی لرزان و رنگ‌هایی پریده در پشت کوهی از تجهیزات در مقابل اراده فرزندان ملّت مثل آدم‌آهنی‌ها زندگی می‌کنند.شریف ادامه داد: امروز دست شما از هر زمان خالی تر است و پایه‌های رژیم صهیونیستی مضمحل‌تر از هر روز دیگری است. امروز نه‌تنها در رویارویی تبلیغاتی و سیاسی بلکه در عرصه نظامی شما هماورد ملّت فلسطین نیستید. چه کسی فکر می‌کرد عملیات نظامی را در غزه شروع کنید و بعد با التماس تلاش کنید آتش بس برقرار شود.

شعار سال: سردار رمضان شریف، رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز(۳ خرداد) با اشاره به مقاومت مردم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی گفت: رئیس جمهور نادان آمریکا با طرح معامله قرن، می‌خواهد آرمان فلسطین را نابود کند؛ کاری که در هفتاد سال گذشته نتوانستند انجام دهند.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب، ملّت فلسطین زنده شده است و امروز ملّت فلسطین ملّت قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیست، خطاب به دشمنان گفت: شما با طرح معامله قرن و انتقال سفارت رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس و با به رسمیت شناختن بلندی‌های جولان نمی‌توانید آرمان فلسطین را نابود کنید و امت اسلامی هرگز به شما این اجازه را نخواهند داد.

شریف ادامه داد: امروز دست شما از هر زمان خالی تر است و پایه‌های رژیم صهیونیستی مضمحل‌تر از هر روز دیگری است. امروز نه‌تنها در رویارویی تبلیغاتی و سیاسی بلکه در عرصه نظامی شما هماورد ملّت فلسطین نیستید. چه کسی فکر می‌کرد عملیات نظامی را در غزه شروع کنید و بعد با التماس تلاش کنید آتش بس برقرار شود.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه اگر یک روز از خواب بلند شدید و ترامپ گفت از نیل و فرات متعلق به رژیم صهیونیستی است تعجب نکنید، افزود: همانطور که پس از هفتاد سال به طور غیرقانونی گفت بلندی‌های جولان مربوط به رژیم صهیونیستی است.

با اشاره به سوم خرداد گفت: ۳۷ سال قبل در چنین روزی ملّت ما به یکی از پرافتخارترین پیروزی‌هایی که مبدائی شد برای پیروزی ما در دفاع مقدس دست یافت. ملّت ما در خرداد ۶۱ در مقابل تمام تجهیزات دشمن به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر سرآغاز فروپاشی حزب بعث و اضمحلال رژیم صدام بود، تصریح کرد: این افتخاری است برای ملّت عزیز ما که در ابتدای انقلاب در عین جوان بودن انقلاب اسلامی توانست در یک رویارویی طولانی مدت با نظام سلطه دست و پنجه نرم کند و آن‌ها را نابود کند.

شریف ادامه داد: امروز از صدام و ژنرال‌های قد کشیده صدام خبری نیست. آنچه ذهن تاریخی ملّت ما را پر کرده و دوستان و دشمنان این نظام مقدس و ملّت بزرگ را وادار به تمکین کرده، درس‌ها و عبرت‌هایی است که از فتح خرمشهر باید بیگریم و بگیرند.

وی با بیان اینکه امروز عربده‌های آمریکای جنایتکار در تهدید ملت ایران راه به جایی نمی‌برد گفت: ما ۳۷ سال فرصت داشتیم تا قدرت لازم را برای رویارویی با توطئه‌های مجدد آمریکا و دشمنان قمسم‌خورده فراهم کنیم و برای قدرتمندشدن، لحظه‌ای را از دست نداده‌ایم.

شریف ادامه داد: با سربلندی در پیشگاه ملّت به عنوان عضو کوچکی از نیروهای مسلح اعلام می‌کنیم از هر زمانی در طول دوران انقلاب برای رویارویی با دشمن باانگیره‌تر و مهیاتر هستیم. آمریکایی‌ها با تبلغیات تلاش می‌کنند در عرصه افکار عمومی حضور داشته باشند. اعزام فلان ناو و زمزمه اعزام نیرو چیزی نیست که نیروهای مسلح و ملت ما را به عقب براند.

وی خطاب به آمریکا و دشمنان گفت: شما صدام را داشتید و حمایت‌های لجستیک و تبلیغاتی غرب را پشت سر صدام داشتید اما راه به جایی نبردید. مردم و رزمندگان ما در فتح خرمشهر به شما نشان دادند که پیروزی، از آن انقلاب و ملت قهرمان ایران است. امروز، ما سربازان آمریکایی‌ها را در خلیج فارس در حالی مشاهده می‌کنیم که با دستانی لرزان و رنگ‌هایی پریده در پشت کوهی از تجهیزات در مقابل اراده فرزندان ملّت مثل آدم‌آهنی‌ها زندگی می‌کنند.

شریف افزود: ما در میدان رزم با کسانی که هم انگیزه بیشتر و هم قدرت بیشتر و تسلط منطقه‌ای بیشتری داشتند دست و پنجه نرم کردیم. شما با اعزام نیرو از هزاران کیلومتر آن طرف تر چه کسی را می‌ترسانید؟ اگر در عملیات بیت‌المقدس هزاران سرباز دشمن به اسارت گرفته شد و هزاران نفر فرار کردند، از شما سؤال می‌کنیم؛ در صورتی که خطایی از شما سر زند چه راهی برای بازگشت خواهید داشت؟

وی با بیان اینکه همه جغرافیای جهان اسلام عقبه ملت ایران هستند، خاطرنشان کرد: عملیات بیت‌المقدس با رمز یا علی ابن ابی طالب شروع شد. در همان ۳۷ سال گذشته ملّت و رهبری ما به فکر آزادی فلسطین بوده و هستند. خدا را شکر که با نامگذاری قدس و تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در ایران و افتتاح سفارت فلسطین، رویکرد سیاست خارجه جمهوری اسلامی در کمک به مردم فلسطین، صفحه جدیدی در موضوع فلسطین رقم خورد.

شریف ادامه داد: عملیات بیت‌المقدس الهام‌بخش رزمندگان مقاومت شد و خط بطلانی بر مذاکره و گوش به فرمان سازمان‌های بین‌المللی بودن کشید. در ابتدای جنگ هم گروه‌های زیادی برای میانجی گری می‌آمدند در حالیکه بخشی از سرزمین ما در اشغال بود. اما امام و رزمندگان، استراتژی بازپس‌گیری و تنبه متجاوز را دنبال کردند؛ همان چیزی که امروز الهام بخش رزمندگان فلسطینی شده است.

وی افزود: از روز قدس سال گذشته تا امروز بیش از ۵۸ جمعه متوالی است که مردم عزیز فلسطین در رویارویی رژیم صهیونیستی تحت عنوان راه‌پیمایی بازگشت در مرزهای رژیم اشغالگر حضور می‌یابند و فریاد می‌زنند که خواستار بازگشت به سرزمین خود هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 3 خرداد 98، کد خبر: 13980303000205، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین