پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۷۶۰
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
در روزهایی که شهر اصفهان اصلا رنگ و بوی رمضانی ندارد، ماموران نیروی انتظامی آتش به اختیار گونه با اقامه اول وقت نماز خود در حین خدمت شهر را زیبا کرده‌اند.

شعارسال: اگر این روزها در مرکز شهر اصفهان قدمی بزنید، اصلا و ابدا حال و هوای ماه رمضان به شما دست نخواهد داد چرا که از فضاسازی و زیباسازی محیطی شهر به سختی می‌توان از روی یک بنر اطلاع‌رسانی یا خرده اقدامات فرهنگی برخی از مراکز متوجه شد که ماه، ماه رمضان است.

اما این هم ماجرا نیست؛ چندی است که تصاویر اقامه نماز اول وقت توسط ماموران نیروی انتظامی در سطح شهر، فضای مجازی اصفهان را پر کرده است از خبرهای خوب؛ این خادمان امنیت، آتش به اختیارگونه با اقامه اول وقت نماز در حین خدمت، یکی دیگر از واجب‌های شرعی خداوند را یادآوری می‌کنند؛ اقدامی که خود به مثابه یک زیباسازی شهری عمل می‌کند و به تنهایی می‌تواند جور این بی‌حال و هوایی شهر را بکشد.

در همین راستا کاربری با انتشار چند تصویر در صفحه شخصی‌اش نوشت:«به وقت عاشقی، به افق اصفهان، هم خداشناسی، هم وظیفه شناسی. ظهر دوم خرداد نود و هشت، ابتدای خیابان پاسداران».

کاربر دیگری هم با انتشار تصویر دیگری در صفحه شخصی‌اش نوشت: «مرسی تو روزایی که شهرداری اصفهان و همه دستگاه‌ها واسه ماه رمضان زدن گاراژ و انگار نه انگار این شکلی با نماز اول وقت تون حین خدمت ی حال و هوایی به شهر می‌دید» و چه جای خوبی را هم برای این کار انتخاب کرده است، بوستان ملت.

این موضوع تاکنون در کانال‌های خبری و اجتماعی هم بازتاب گسترده‌ای داشته است و تصاویر و فیلم‌های مربوط به آن در حال دست به دست شدن است.

واکنش مردمی به این اقدام را هم در این فیلم کوتاه ببینید:

تعداد بازدید : 11

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 4خرداد1398 ، کدخبر: 13980304000405: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین