پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۹۱۳
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
در تصاویر زیر قاچاق بنزین از روستایی را می‌بینید که به اوپک ایران مشهور است. در خیابان‌های اصلی این روستای مرزی تمامی مغاره‌ها مانند بازار میوه و تره‌بار به خرید و فروش سوخت مشغول هستند.

شعارسال: در تصاویر زیر قاچاق بنزین از روستایی را می‌بینید که به اوپک ایران مشهور است. در خیابان‌های اصلی این روستای مرزی تمامی مغاره‌ها مانند بازار میوه و تره‌بار به خرید و فروش سوخت مشغول هستند.

داخل هر کوچه و برزن که می‌شوی جز گالن‌های بنزین و ماشین‌هایی که سوخت جابه جا می‌کنند چیز دیگری مشاهده نمی‌شود. اتوبوس‌های بدون صندلی، تریلی حامل سوخت، وانت بار و سواری‌هایی که فاقد پلاک مشخص هستند، به راحتی در جاده‌ها با سرعت غیر مجاز در حرکتند. روستایی که قیمت بنزین در آن نرخ مشخصی نداشته و همانند بازارهای جهانی تغییر می‌کند. این سوخت‌ها به خط مرزی آشار و ایرفشان حمل می‌شوند و به راحتی از مرزهای کشور خارج می‌شود.











































شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ : 4خرداد 1398 ، کدخبر:1263534 www.khabaronline.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین