پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۱۰۱۹۵
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: در پی پیگیری‌ها مبنی بر اعمال حداقل حقوق برای دانشجو معلمان، این دستورالعمل به وزارت آموزش وپرورش ابلاغ شد.

شعارسال: حمیدرضا حاجی بابایی اظهار داشت: به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته از طریق سازمان امور استخدامی کشور و دیوان محاسبات و قائم مقام سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مبنی بر اعمال حداقل حقوق برای دانشجو معلمان، این دستورالعمل به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

وی در تبیین موضوع گفت: حداقل حقوق ۱۵,۶۳۰,۰۰۰ ریال است که با توجه به قوانین موجود دانشجو معلمان نیز مشمول این قانون می‌شوند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان بیان داشت: وزارت آموزش و پرورش دانشجو معلمان را مشمول این قانون نمی‌دانست که با قوانین و ادله‌ای که ارائه شد مجاب شده و مقرر شد پس از استعلام از سازمان امور اداری و استخدامی کشور نسبت به صدور احکام دانشجو معلمان اقدام کند.

وی افزود: به دنبال اعلام موافقت وزارت آموزش و پرورش، برای تسریع در صدور احکام دانشجو معلمان موضوع را شخصاً از طریق سازمان امور اداری و استخدامی کشور پیگیری کردم که خوشبختانه امروز این حکم به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

حاجی بابایی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش مکلف است بر اساس ابلاغیه سازمان امور استخدامی کشور در اسرع وقت نسبت به صدور احکام حقوقی دانشجو معلمان اقدام کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:5 خرداد1398 ، کدخبر: 4626877: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین