پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۱۰۲۰۲
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی برای ثبت درخواست انتقالی و میهمان در نیمسال نخست سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تا ۱۵ خرداد ماه مهلت دارند.

شعار سال: بر اساس زمان بندی اعلام شده برای دانشجویان علوم پزشکی کشور، مهلت ثبت درخواست انتقالی و میهمان در سامانه نقل و انتقال تا ۱۵ خرداد ماه ادامه دارد.

متقاضیان تا زمان اعلام شده برای ثبت نام و بارگذاری مدارک را در سامانه نقل و انتقال مهلت دارند.زمان بررسی مدارک و اعلام نقص اطلاعات از سوی دانشگاه مبدا، ۱۶ تا ۲۶ خرداد ماه ۹۸ است.نتایج بررسی نیز از سوی دانشگاه های مبدا به مدت یک ماه از روزهای ۲۷ خرداد تا ۲۷ تیرماه اعلام می شود.

پس از این زمان دانشجویان تا هفتم مرداد ۹۸ مهلت ویرایش اطلاعات و ثبت درخواست دارند. این مهلت ۸ مرداد به پایان رسیده و نتیجه ثبت درخواست از دانشگاه مقصد اعلام می شود.

فرآیند ثبت درخواست ‌های میهمانی و انتقال نیمسال اول ۹۸-۹۹ و همچنین مهلت بررسی و رسیدگی به درخواست‌ های ثبت شده در دانشگاه‌ های مبدا و مقصد از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۹۸ آغاز شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 6 خرداد 98، کد مطلب: 83329661: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین