پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۲۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان یزد، گفت: تنگناهای مالی، نبود سرپرست و نان آور خانه و برخی از فشارهای روانی و عاطفی جامعه، به شدت فرزندان مددجویان را به سمت جرم و بزه سوق می‌دهد لذا حمایت از این خانواده ها، هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری اجتماعی اثر گذار است.

شعارسال: مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان یزد، گفت: تنگناهای مالی، نبود سرپرست و نان آور خانه و برخی از فشارهای روانی و عاطفی جامعه، به شدت فرزندان مددجویان را به سمت جرم و بزه سوق می‌دهد لذا حمایت از این خانواده ها، هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری اجتماعی اثر گذار است.

محمدحسین بهشتیان در نشست سالیانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان استان یزد، اظهار داشت: فرزندان مددجویان زندانی تحت پوشش، چنانچه بخواهند از هر گونه کلاس‌های آموزشی، فوق برنامه، هنری، فرهنگی و ورزشی، استفاده کنند؛ هزینه‌های اینگونه کلاس‌ها و برنامه‌ها توسط انجمن تقبل می‌شود.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان یزد تصریح کرد: تنگناهای مالی، نبود سرپرست و نان آور خانه و برخی از فشارهای روانی و عاطفی جامعه، به شدت فرزندان مددجویان را به سمت جرم و بزه سوق می‌دهد لذا حمایت از این خانواده ها، هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری اجتماعی اثر گذار است.

این مقام قضایی، جرم را یک پدیده اجتماعی سیال در اجتماع ذکر کرد و بیان داشت: اگر نسبت به شکل گیری جرائم و آسیب‌های اجتماعی در جامعه حساس نباشیم و در مقام انفعال قرار بگیریم، بدون تردید روزی خود و نزدیکانمان درگیر جرم و بزه در جامعه خواهیم شد.

وی افزود: اهداف انجمن حمایت از زندانیان، اهدافی متعالی و با رویکرد پیشگیرانه و اصلاحی است که باید مورد حمایت خیِّرین و افراد متنفذ و اندیشمند جامعه قرار گیرد.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان یزد، خاطرنشان کرد: در طول سال و پایان هر فصل یک سبد حمایتی غذایی به خانواده‌ها اعطاء می‌گردد، هزینه‌های بهداشتی و درمانی مددجو و خانواده‌های آنان تا حد توان پوشش داده می‌شود، هزینه کلاس‌های آموزشی، ورزشی و درسی فرزندان از دبستان تا کنکور تقبل می‌گردد و حتی اگر فرزندان یک مددجوی زندانی موفق به تحصیلات تکمیلی شد تحت حمایت انجمن در مسیر علم آموزی قرار می‌گیرد تا بتوان تسلسل جرم را از خانواده ریشه کن کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار: 6خرداد 1398 ، کدخبر: 1264196،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
خانواده های که سرپرست دارن تو فشارو مشکلات هستن وای به حال کسانی که سرپرست خانواده ندارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین