پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۲۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
میزان استقبال کاربران تلفن همراه از برنامه‌های کاربردی در حوزه بازی نشان می‌دهد که حدود ۶۰ درصد زنان روزانه از اپلیکیشن‌های بازی استفاده می‌کنند.
شعار سال : میزان استقبال کاربران تلفن همراه از برنامه‌های کاربردی در حوزه بازی نشان می‌دهد که حدود ۶۰ درصد زنان روزانه از اپلیکیشن‌های بازی استفاده می‌کنند.
تکامل اینترنت همیشه به‌عنوان معجزه‌ای مطرح می‌شود که دنیا را برای همیشه تغییر داده است و هرچه فراگیری آن بیشتر می‌شود، مردم بیش از پیش به‌دنبال آن هستند تا از طریق آن فرصت‌های جدیدی را کشف و یا غیرممکنی را ممکن سازند.
به‌طور کلی امروزه اینترنت در اطراف ما موجود است؛ در موبایل، کامپیوتر، تلویزیون و ... اما نکته قابل توجه این است که این نوآوری به‌طرز شگفت‌آوری در برنامه‌های کاربردی (اپلیکیشن‌ها) ظهور و بروز کرده است.
با توجه به این‌که هدف نهایی تکنولوژی، آسان‌تر کردن زندگی انسان است پس باید در آینده انتظار حضور برنامه‌های کاربردی (اپلیکیشن‌) بیشتری داشته باشیم.
پس از حدود یک دهه از حضور انقلابی اپلیکیشن‌ها که امکانات زیادی همچون سرگرمی، آگاهی از اخبار، ارتقای آگاهی و تجارب ارتباطی بهتر را فراهم کرده است، وضعیت این برنامه‌های کاربردی در سال ۲۰۱۹ چگونه  خواهد بود؟
بنابر بررسی‌های انجام شده در سال گذشته میلادی، ۵۰ درصد حجم ترافیک اینترنت در دنیا مربوط به اپلیکیشن‌های موبایلی است و این روند در سال جدید هم با رشد همراه خواهد بود.
آمارهای موجود در استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی بیانگر آن است که هر شخص دارای تلفن همراه هوشمند بیش از ۸۰ برنامه کاربردی در موبایل خود دارد که به‌طور متوسط روزانه از ۹ و ماهانه از ۳۰ تای آنها استفاده می‌کند.
نکته جالب توجه این‌که ما به‌طور متوسط ۳,۱ ساعت در روز از محتواهای تصویری همچون فیلم و عکس در گوشی‌های موبایل خود استفاده می‌کنیم.
آن‌چه بیش از همه در حوزه برنامه‌های کاربردی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته، اپلیکیشن‌های بازی است؛ به‌طوری‌که امروز این نوع از اپلیکیشن‌ها پردرآمدترین برنامه‌های کاربردی به حساب می آیند و حدود ۸۰ درصد کل درآمد برنامه‌های کاربردی را در دنیا به خود اختصاص داده‌اند.
بررسی میزان استقبال کاربران تلفن همراه از برنامه‌های کاربردی در حوزه بازی بیانگر آن است که حدود ۶۰ درصد زنان روزانه از اپلیکیشن‌های بازی در موبایل‌های خود استفاده می‌کنند، در حالی‌که این سرگرمی در میان مردان دارای تلفن‌های هوشمند ۴۷ درصد است.

شعار سال ،بااندکی اضافات وتلخیص برگرفته ازخبرگزاری آنا،تاریخ انتشار : 7 خرداد 1398،کدخبر: 384306،ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
قبلا زنها بفکر بشور بساب بودن حالا فقط سرشون تو کوشی هاشون است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین