پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۳۰۳
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
به دنبال برکناری مدیر شبکه پنج، سید محمود رضوی از این تصمیم انتقاد کرده بود که این موضوع اعتراض داروغه زاده را به دنبال داشت.
شعار سال:به دنبال برکناری مدیر شبکه پنج، سید محمود رضوی از این تصمیم انتقاد کرده بود که این موضوع اعتراض داروغه زاده را به دنبال داشت.

 پیش از این در جریان حواشی پیرامون عیدی های خانه سینما که همچنان سرنوشت گنگی دارد اظهار نظر محمود رضوی که به جای مسئولین خانه سینما پاسخ رسانه ها را داده بود مورد انتقاد بسیاری از اهالی سینما قرار گرفته بود. اینبار هم با واکنش معاون نظارت و ارزشیابی روبرو شد.

به دنبال برکناری مدیر شبکه پنج، سید محمود رضوی تهیه کننده «ماجرای نیمروز» با انتقاد از این تصمیم، مرتضی میرباقری (معاونت سیما) را پیر مدیر خسته ای دانست که تابحال چند بار باید از این سمت برکنار می شد که در واکنش به این مطلب معاون نظارت و ارزشیابی در پاسخ به رضوی از بی احترامی‌اش نسبت به مدیرانی که سال‌ها در عرصه فرهنگ زحمت کشیده‌اند انتقاد کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری سینما پرس،تاریخ انتشار:7خرداد1398،کدخبر:112109،cinemapress.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین