پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۳۲۲
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
شهردار تهران در حکمی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران را منصوب کرد. پیروز حناچی در حکمی غلامحسین محمدی را به سمت مشاور شهردار‌ و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران منصوب کرد.

شعارسال: شهردار تهران در حکمی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران را منصوب کرد. به گزارش شارا، پیروز حناچی در حکمی غلامحسین محمدی را به سمت مشاور شهردار‌ و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران منصوب کرد.

شهردار تهران در حکمی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران را منصوب کرد.

به گزارش شارا، پیروز حناچی در حکمی غلامحسین محمدی را به سمت مشاور شهردار‌ و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران منصوب کرد.

در حکم شهردار تهران خطاب به غلامحسین محمدی آمده است: «نظر به حسن سوابق، تجارب و شایستگی جنابعالی را به عنوان «مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران» منصوب می کنم.

انتظار می رود با بهره گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، متخصص و متعهد شهرداری و تعامل سازنده با اصحاب رسانه در تحقق شعار «تهران شهری برای همه» نقش آفرین و تاثیرگذار باشید.

توفیقات روزافزون جناب عالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسالت دارم

براساس گزارش شهرنوشت پیش از محمدی، پوریا سوری سرپرستی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران را بر عهده داشت.

محمدی، دانشجوی دکتری مدیریت دولتی دانشگاه تهران و دانش آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه های تهران و شیراز می باشد. در بخشی از کارنامه شغلی وی آمده است:

 قائم مقام سازمان بازنشستگی شهرداری تهران

مشاور معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران

 مشاور مدیرعامل و قائم مقام خبرگزاری جمهوری اسلامی در حوزه فنآوری های نوین

 عضو شورای سیاستگذاری موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران

مشاور معاون وزیر و سپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

 مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی شارا ، تاریخ انتشار: 4خرداد 1398 ، کدخبر:38717 www.shara.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین