پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۳۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
استاندار زنجان به ضرورت عملیاتی شدن برنامه ها و پرهیز از شعار زدگی در اجرای برنامه های اوقات فراغت تاکید کرد و گفت: برای مدیریت بهتر برنامه ها در این حوزه، ارگانها و دستگاههای اجرایی از کارهای موازی باید پرهیز کنند.
شعارسال:استاندار زنجان به ضرورت عملیاتی شدن برنامه ها و پرهیز از شعار زدگی در اجرای برنامه های اوقات فراغت تاکید کرد و گفت: برای مدیریت بهتر برنامه ها در این حوزه، ارگانها و دستگاههای اجرایی از کارهای موازی باید پرهیز کنند.

فتح الله حقیقی در شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: یکی از آفت های برنامه های اوقات فراغت اقدامات موازی دستگاههای متولی امر است، هر چند این موضوع بارها مطرح می شود، اما همواره انجام می گیرد.
این مسئول ادامه داد: بزرگترین مخاطبان در برنامه های اوقات فراغت، دانش اموزان در رده های سنی کودکان، نوجوانان هستنند که باید به آنان توجه ویژه ای کرد.
وی اضافه کرد: همه دستگاههای متولی امردر حوزه اوقات فراغت باید یاری گر آموزش و پرورش استان باشند و در این مسیر نسبت به ارائه آموزش گروههای هدف اقدام کنند.
حقیقی با بیان اینکه محوریت آموزش و پرورش و همکاری دستگاههای متولی اثر گذاری بهتری را د ربرنامه ای اوقات فراغت به دنبال دارد. اظهارداشت: در این حوزه باید اقدامات پروژه ای انجام گیرد و از کار سازمان محوری اجتناب شود.
استاندار زنجان ادامه داد: همه فرمانداران استان نیز مسئولیت ستاد فرعی اوقات فراغت را در شهرستان بر عهده دارند و باید با حضور در جلسه ستاد استانی نیز برای ایجاد و سازکار بهتر غنی سازی در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.
وی اضافه کرد: برگزاری برنامه های اوقات فراغت برای دانش اموزان آسیب پذیر نیز کارآیی بهتری به دنبال دارد و در این مسیر باید تمامی امکانات دستگاههای دولتی احصا و بکارگیری شود.
حقیقی افزود: اداره کل فنی و حرفه ای نیز می تواند بیش از گذشته کمک حال اموزش و پرورش باشد چرا که یکی از مشکلات اصلی در رشته های مختلف تحصیلی، اقبال کم دانش آموزان به رشته های مهارتی است.
استاندار زنجان گفت: آگاهی دانش آموزان با نرم افزارهای مختلف آموزشی وترغیب آنان می تواند نوع نگرش آنان و حتی خانواده ها را به رشته های مهارت محور بیش از گذشته تغییر دهد.
وی اظهار داشت: در موضوع اوقات فراغت باید بیش از گذشته به نقاط محروم توجه کرد چرا که ارائه آموزش های لازم به گروههای هدف می تواند بخشی از مشکلات را کاهش دهد.
حقیقی افزود: بهره گیری از ظرفیت های خیرین نیز می تواند در پیشبرد برنامه های مختلف به ویژه اوقات فراغت اثر گذاری مثبتی را به دنبال داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش برای مواد قانونی 13 و 16 نگاه ویژه ای دارد، اظهار داشت: برای عملیاتی شدن این مهم معاون عمرانی استاندار وظیفه دارد با دعوت شهرداران مناطق سازو کار ور وش های پرداختی آن را تعیین کند.
استاندار زنجان خاطر نشان کرد: ماده 13 و 16 قانون شوراهای آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید عملیاتی خواهد شد و نهادینه شدن آن اثر گذاری مفیدی را به دنبال دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا، تاریخ انتشار7خرداد 98، کدخبر: 851304،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
0
0
باید برنامه های فرهنگی و متنوعی ارائه بشه که کاربردی و مفید هم باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین