پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۵۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: بولتون و سایر جنگ طلبان و آشوب طلبان باید بدانند صبر راهبردی، هوشیاری بالا و آمادگی کامل دفاعی ایران مانع تحقق خواسته های شوم آنها برای برای ایجاد هرج و مرج در منطقه خواهد شد.
شعارسال: «سید عباس موسوی» در واکنش به ادعای جان بولتون، مشاور امنیت ملی دولت آمریکا در سفر به ابوظبی در خصوص دست داشتن کشورمان در حمله چندی پیش به چند کشتی در بندر الفجیره امارات، این ادعا را شدیدا رد و آن را ناشی از برنامه های ذهنی و سیاست های مخرب «تیم ضد ایرانی بی» دانست.

وی گفت: طرح چنین ادعای مضحکی در دیدار دو نفر از اعضایآن تیم که رویکردهای ضدایرانی آنها سابقه ای طولانی دارد، امر عجیبی نیست.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: آقای بولتون و سایر جنگ طلبان و آشوب طلبان باید بدانند که صبر راهبردی، هوشیاری بالا و آمادگی کامل دفاعی جمهوری اسلامی ایران که برخاسته از اراده ملتی بزرگ و مقاوم است، مانع تحقق خواسته های شوم آنها برای برای ایجاد هرج و مرج در منطقه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا که به ابوظبی سفر کرده است در جمع خبرنگاران در سفارت واشنگتن در ادعایی بی‌اساس گفت که تردید ندارد ایران پشت ماجرای حمله به چند نفتکش در بندر فجیره در امارات قرار دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 8 خرداد 1398 ، کدخبر: 83332604 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
امیدوارم این فضای تهدید و سایه جنگ هر چه زودتر برطرف شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین