پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۱۰۷۵۷
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
رئیس اتحادیه مؤسسات غیرانتفاعی گفت: بنا شده بود اسفندماه سال گذشته تجدیدنظری در سطح‌بندی مؤسسات انجام شود اما متاسفانه ۴ سال از آخرین سطح‌بندی مؤسسات غیرانتفاعی گذشته و هنوز تغییری در آن ایجاد نشده است.

شعارسال: رئیس اتحادیه مؤسسات غیرانتفاعی گفت: بنا شده بود اسفندماه سال گذشته تجدیدنظری در سطح‌بندی مؤسسات انجام شود اما متاسفانه ۴ سال از آخرین سطح‌بندی مؤسسات غیرانتفاعی گذشته و هنوز تغییری در آن ایجاد نشده است.

علی آهون‌منش رئیس اتحادیه موسسات غیرانتفاعی با اشاره به اینکه سطح‌بندی موسسات غیرانتفاعی نیاز به بازنگری دارد، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بنا شده بود تا در اسفند ماه سال گذشته تجدیدنظری در سطح‌بندی موسسات انجام شود و آمار جدیدی از واحدهای غیرانتفاعی و کیفیت آنها ارائه شود اما متاسفانه 4 سال از آخرین سطح ‌بندی موسسات غیردفاعی گذشته و هنوز تغییری در آن ایجاد نشده است.

وی افزود: آخرین آماری که ما از سطح‌بندی موسسات غیرانتفاعی داریم مربوط به اسفند ماه 95 است که بر این اساس حدود 90 موسسه در سطح یک و 110 موسسه در سطح دو قرار دارند.

آهومنش در ادامه بیان کرد: حدود 100 موسسه غیرانتفاعی سطح سه و چهار هستند و 90 موسسه نیز در سطح پنج قرار دارند.

رئیس موسسات غیرانتفاعی در پایان خاطرنشان کرد:به این ترتیب 50 درصد موسسات غیرانتفاعی در سطوح یک تا سه قرار دارند و 50 درصد دیگر نیز در سطوح 4 و 5 هستند که باید کیفیت خود را به حد مطلوب برسانند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار : 9 خرداد 98، کد خبر:13980308000368 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین