پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۱۰۸۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: طی ماه‌های آینده با حضور رئیس‌جمهور افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس و کلنگ‌زنی و افتتاح بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های زیربنایی و روبنایی را در کنار افتتاح بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی در فاز ۱۱ خواهیم داشت.
شعار سال :مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: طی ماه‌های آینده با حضور رئیس‌جمهور افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس و کلنگ‌زنی و افتتاح بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های زیربنایی و روبنایی را در کنار افتتاح بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی در فاز ۱۱ خواهیم داشت.

سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس طی سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس ضمن تقدیر از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدر، اظهار داشت: پردیس در کنار تهران به کلانشهری بزرگ تبدیل خواهد شد و توسعه در بخش های مختلف پردیس، این شهر را به بالاترین نرخ افزایش جمعیت در کشور تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه در کنار استقرار ادارات این آمادگی را داریم که زمین رایگان به ادارات برای ارائه خدمات به شهروندان ارئه دهیم، گفت: مترو پردیس به عنوان اصلی ترین زیرساخت حمل و نقل ایمن، که نقش مهمی در توسعه این منطقه دارد را طی بهمن ماه سال گذشته پیگیری و قراردادی با ارزش یک هزار میلیارد تومان با قرارگاه خاتم الأنبیا منعقد شد.

هدایت افزود: تا ماه های آتی شاهد آغاز عملیات اجرایی متروی پردیس خواهیم بود و به دلیل اینکه بیشتر مسیر را تونل در بر میگیرد نیازی به خریداری زمین نیست و ظرف 36 ماه متروی پردیس به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: در ارائه خدمات درمانی پردیس، مشکلات جدی داریم به همین دلایل این آمادگی وجود دارد که با تعامل با مجموعه تامین اجتماعی و وزارت بهداشت برای احداث بیمارستان، زمین رایگان در اختیار قرار بدهیم.

وی اضافه کرد: طی ماه‌های آینده با حضور رئیس جمهور افتتاح ده هزار واحد مسکن مهر پردیس و کلنگزنی و افتتاح بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه های زیربنایی و روبنایی را در کنار افتتاح بیمارستان 400 تخت خوابی را فاز 11 خواهیم داشت تا راه رشد پردیس روز افزون باشد. در فازهای 8 و 11 درمانگاه ساختیم و  همچنین احداث بیمارستان 400 تخت خوابی را در فاز 11 آغاز خواهیم کرد.

هدایت تصریح کرد: متاسفانه در فازهای قدیم پردیس با تراکم بالای دانش آموزی مواجه هستیم اما امسال چندین واحد آموزشی در این فازها احداث خواهیم کرد تا تراکم به استاندارد برسد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اظهار کرد: در فازهای جدید مسکن مهر پردیس مدارس مازادی داریم که با استقرار جمعیت این مدارس با جمعیت دانش آموزی پر خواهند شد و همزمان مدارس ساخته میشود تا تراکم در دیگر فازها نداشته باشیم.

هدایت افزود: تا به امروز 3 هزار میلیارد تومان پروژه در پردیس افتتاح و کلنگزنی شده است و اقدامات زیرساختی در فازهای پنج و نه با چند شرکت در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: 40 هکتار زمین در حوزه گردشگری به بخش خصوصی واگذار خواهد شد تا در کنار دیگر اقدامات این پروژه فرا منطقه ای در این شهر اجرایی شود.

وی اضافه کرد: پروژه ورزشی رویای شرق که بزرگترین مجتمع ورزشی شرق استان است را امسال افتتاح خواهیم کرد تا شهر دانش و فناوری در کنار پارک فناوری در حوزه ورزشی نیز سرآمد باشد.

واگذاری یک هزار هکتار زمین به پارک فناوری/  مجوز تصفیه خانه دوم از سازمان محیط زیست اخذ شد

هدایت با بیان اینکه یک هزار هکتار زمین به پارک فناوری واگذار خواهیم کرد تا شاهد توسعه فناوری در منطقه باشیم، گفت: زمین‌هایی را به دانشگاه های آزاد و علوم شناختی واگذار شده و در صدد هستیم با اهدای زمین به دانشگاه پیام نور این شهر را از این نظر نیز غنی کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اظهار کرد: تعامل شهرداری و شورای شهر بسیار خوب است و زمین‌های بسیاری برای ارائه خدمات به شهروندان داده شده است.

وی افزود: احداث سایت کارگاهی و صنعتی پردیس را در راستای ایجاد اشتغال پایدار با استقرار صنایع کوچک که جز موفق ترین صنایع است را در برنامه داریم که به زودی اجرایی خواهد شد.

هدایت با بیان اینکه مجوز تصفیه خانه دوم از سازمان محیط زیست اخذ شده تا این مدول در کنار اول مشکلات فاضلاب پردیس را رفع کند، ادامه داد: آرامستان پردیس جز مهمترین مباحث شهری بود که مجوز احداث توسط محیط زیست صادر و امسال زمین مشخص شده در جنوب شهر تحویل شهرداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اضافه کرد: در جهت تامین آب شرب، تعامل خوبی با شرکت آب منطقه ای داریم و خط انتقال به زودی با تخصیص اعتبارات به اتمام می‌رسد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:10خرداد1398،کدخبر:13980310000801،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
0
0
بیمارستانم اگه پزشکاش مثل پروژه مسکن مهر باشه پس فاتحه هممون خوانده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین