پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
سید حسن میرعماد روز پنجشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: اکنون میزان ذخایر شکر در استان یک هزار و ۸۰۰ تن و میزان ذخیره شکر خام ۱۱ هزار تن است.وی افزود: یک هزار و ۴۲۸ تن شکر از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در بین خانوارهای این استان توزیع شده است.

شعارسال: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: یک هزار و ۴۲۸ تن شکر از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در بین خانوارهای این استان توزیع شده است.

 سید حسن میرعماد روز پنجشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: اکنون میزان ذخایر شکر در استان یک هزار و ۸۰۰ تن و میزان ذخیره شکر خام ۱۱ هزار تن است.

وی ادامه داد: استان سمنان مشکلی در تأمین کالای اساسی ندارد و با افزایش جوجه ریزی مشکلی در تأمین گوشت مرغ و نیز تولید گوشت قرمز وجود ندارد.

وی ابراز داشت: براساس بررسی‌های انجام شده ،۶ هزار و ۵۰۰ تن برنج، پنج هزار و ۱۰۰ تن ذرت، چهار هزار و ۲۰۰ جو، یک هزار و ۸۵۰ تن کنجاله سویا و ۱۶ هزار و ۶۰۰ تن گندم در انبار استان سمنان ذخیره شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: برداشت گندم در این استان تا ۱۰ روز آینده آغاز می‌شود.

میرعماد اضافه کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲ هزار و ۲۶۴ تن برنج با قیمت تصویب شده در تنظیم بازار هر کیلو گرم ۷۴ هزار ریال بین خانوارها توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته اطلاع رسانی ارتقای دانش عمومی خانواده‌ها در بحث تنظیم بازار نقش مؤثر در کنترل بازار دارد چرا که در مواقع التهاب بازار، مردم به دلیل نداشتن آگاهی کافی و با هجوم برای خرید موجب گرانی بیشتر می‌شوند.

میرعماد اظهار داشت: در زمانی که قیمت مرغ بین ۱۵۰ تا ۱۶۰ هزار ریال بود، مصرف روزانه به ۴۰ تن می‌رسید و صف بود و اکنون قیمت مرغ پایین آمده مصرف در کمال ناباوری کاهش یافته و در حدود ۲۶ تا ۲۷ تن است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: برآیند بررسی‌ها حاکیست مردم در گرانی بیشتر برای خرید هجوم می‌آورند و این ناشی از فقدان دانش عمومی است و این مهم باید در جامعه آموزش داده شود.

به گزارش ایرنا، در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان درباره اختلاف قیمت گوشت در شهرستان‌های مختلف استان مانند دامغان و شاهرود، ایجاد بازارچه‌های موقت و دائمی برای کنترل قیمت میوه، ساز و کار ارتقای دانش عمومی اقتصاد خانواده و جلوگیری از افزایش قیمت کالا و موادغذایی در بازار بحث و تبادل نظر شد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار :9 خرداد 98، کد خبر:83334018 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
0
0
ماشالا که ایران پر از برکته ودر ماه میهمانی خدا این برکات افزونی ام پیدا کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین