پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۱۰۹۲۳
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
شهروز برزگر کلشانی نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق برای معلمان حق التدریس اعمال نشده است، گفت: معلمان حق التدریسی با دریافتی زیر یک میلیون تومان و بدون داشتن کوچکترین مزایایی در حال تدریس هستند و دولت کمترین توجه را به این قشر زحمتکش دارد.
شعار سال:نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق برای معلمان حق التدریس اعمال نشده است، گفت: معلمان حق التدریسی با دریافتی زیر یک میلیون تومان و بدون داشتن کوچکترین مزایایی در حال تدریس هستند و دولت کمترین توجه را به این قشر زحمتکش دارد.

شهروز برزگر کلشانی نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات عدیده معلمان حق التدریس، عنوان کرد: سال‌‎ها است که این معلمان حق التدریس در حال به تدریس در آموزش و پرورش هستند و این نیروها تعیین تکلیف نشده‌اند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه آیین نامه معلمان حق التدریسی با دریافتی زیر یک میلیون تومان و بدون داشتن کوچکترین مزایا و عدم افزایش حقوق 400 هزار تومان به این قشر زحمتکش اعمال نمی شود  که این مسئله جای سئوال دارد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش یا به این معلمان نیاز دارد و یا ندارد بنابراین باید تکلیف این معلمان زحمتکش را مشخص کند که این افراد یا معلم هستند یا خیر؛ چنانچه معلم هستند باید مزایای معلمی به حق التدریسی‌ها نیز اختصاص یابد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آموزش و پرورش اگر نیاز به معلم دارد باید این افراد را استخدام کند چرا که تعداد این معلمان نیز روز به روز با توجه به نیازهای آموزش و پرورش به ویژه در مقطع ابتدایی در حال افزایش است.

طرح مجلس برای تعیین تکلیف معلمان حق التدریسی اجرایی شود

برزگر یادآور شد: بعضا ساعاتی که این معلمان حق التدرسی مشغول به تدریس هستند حتی بیشتر از معلمان رسمی است ولی دریافتی و مزایای آنان به هیچ عنوان کفاف هزینه‎‌های زندگی این افراد نمی‌دهد؛ در همین رابطه مجلس نیز طرحی تدوین کرده است که ضرورت دارد آیین نامه اجرایی این طرح هرچه زودتر به مرحله اجرا درآید.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نمایندگان مجلس ماهانه مراجعات بسیاری از ناحیه معلمان حق التدریس دارند و شنوای مشکلات آن‌‎ها هستند که خواهان تبدیل وضعیت خود بوده‌اند و از نبود امنیت شغلی در خصوص گلایه‌مند هستند لذا دولت باید در این حوزه اهتمام جدی بورزد و اقدام به حل مشکل معلمان حق التدریس کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت،تاریخ انتشار:10خرداد1398،کدخبر:426840،www.icana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین