پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۲۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ گرایش زنان به رشته‌هایی که می‌توانند به وسیله آن امنیت شغلی پیدا کنند بیشتر شده است.

شعار سال : سهیلا جلودارزاده، در خصوص وضعیت تحصیل، فرهنگ و اشتغال زنان در سالهای اخیر اظهار کرد: در سال‌های اول انقلاب هم محرومیت به جا مانده گسترده‌تر و وسیع‌تر بود و هم اینکه امید به آینده بیشتر، و این موضوع یکی از مشکلات حوزه زنان بود.

وی افزود: در نتیجه در همه بخش‌ها خانم‌ها تلاش بیشتری کردند و سرعت عمل بیشتری با انگیزه بالایی داشتند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در اوایل انقلاب موانعی از سوی کسانی که نظر بسته‌ای داشتند ایجاد شد و حتی برای بچه‌هایی که در حال تحصیل بودند محدودیت ایجاد کردند تا خانم‌ها بیشتر به سمت شغل پرستاری و معلمی گرایش پیدا کنند.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بانوان بیان کرد:‌ بعد از یک دوره‌ای این محدودیت‌ها حذف و امید به ‌آینده بیشتر شد؛ البتهبا فارغ‌التحصیل شدن خانم‌ها و نبود فرصت شغلی در حال حاضر انگیزه‌ها کمتر شده است.

جلودارزاده با بیان اینکه تعداد کسانی که با ذوق درس می‌خواندند کمتر شده است،اظهار کرد: اکنون گرایش زنان به رشته‌هایی که می‌توانند به وسیله آن امنیت شغلی پیدا کنند بیشتر شده است.



سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 12 خرداد1398 ، کدخبر: 385332: www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
اونقدر بی ثباتی هست که همه میترسن والا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین