پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۳۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
محمود علیزاده طباطبایی وکیل محمدعلی نجفی درباره آخرین وضعیت پرونده موکل خود اظهار کرد: در حال حاضر کارهای ابتدایی پرونده وی انجام شده برای رسیدگی به دادگاه ارسال خواهد شد.
شعار سال: وکیل محمدعلی نجفی گفت: موکلش در صورتی وارد حرم حضرت معصومه شده است که اسلحه همراه وی بوده است.

محمود علیزاده طباطبایی وکیل محمدعلی نجفی
درباره آخرین وضعیت پرونده موکل خود اظهار کرد: در حال حاضر کارهای ابتدایی پرونده وی انجام شده و احتمالا پرونده روز شنبه برای رسیدگی به دادگاه ارسال خواهد شد.

وی درباره دلایل سفر نجفی به قم و اینکه آیا وی در جریان این سفر اسلحه خود را همراه داشته و چگونه از گیت حرم گذر کرده است افزود: آنطور که آقای نجفی برای من تعریف کردند وی از طریق ترمینال و با استفاده از اتوبوس راهی قم شده است و بعد از زیارت بر سرمزار پدر و مادر خود حاضر شده است.

وکیل نجفی درباره اینکه چگونه نجفی با وجود سلاح از گیت حرم حضرت معصومه عبور کرده است، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه نجفی چهره شناخته‎شده‎ای بوده است گیت حرم از وی ایرادی نگرفته است و حتی به گفته خود آقای نجفی برخی از افراد نیز در حرم حضرت معصومه فوت همسرش را به وی تسلیت گفتند که در این بین آقای نجفی از رسانه‎ای شدن ماجرا مطلع شدند.

طباطبایی درباره اینکه اخباری مبنی بر یارسانی بودن همسر دوم نجفی مطرح شده است و ادعا شده که اگر این موضع صحت داشته باشد نجفی اعدام نمی‎شود تاکید کرد: بنده درباره این موضوع اظهارنظری ندارم.

وی با اشاره به اینکه ماجرای فیلم گرفته شده از سوی نجفی در اداره آگاهی مربوط به گذشته بوده است، گفت: بنده مجددا این فیلم را دیدم و متوجه شدم که فیلمی که از نجفی منتشر شده صحت داشته و فیلمی که در فضای مجازی صداگذاری شده است مربوط به گذشته بوده است.

وکیل نجفی درباره اینکه برخی از رسانه‎ها از حضور فرد دیگری به عنوان قاتل در پرونده قتل میترا استاد یاد می‎کنند و اینکه نجفی بنا دارد به دلایل نامعلومی این قتل را برعهده بگیرد اظهارکرد: آقای نجفی تا به این لحظه صراحتا قتل را برعهده گرفتند از این رو تحقیق دیگری درباره نفر دوم صورت نگرفته است.

طباطبایی با اشاره به اینکه دیداری در حدود 2 ساعت 30 دقیقه با نجفی داشته است تصریح کرد: درباره ماجرای شکایت از سازمان صدا و سیما و خبرنگار این رسانه به دلیل تصاویری که از نجفی در رسانه ملی پخش شد بنده صحبت‎هایی را با نجفی برای شکایت مطرح کردم آما آقای نجفی گفتند چون این خبرنگار را از قبل می‎شناختند شکایتی ندارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طبق اطلاعاتی که بنده در اختیار دارم در حاال حاضر دستگاه قضایی شکایتی را علیه صدا و سیما مطرح کرده است چرا که تصاویر یک متهم را بدون اجازه و بدون حضور وکیل وی منتشر کرده است.

وکیل نجفی تاکید کرد: چطور ممکن است رسانه ملی تصاویر مربوط به قاتل امام جمعه کازرون را به صورت شطرنجی از تلویزیون پخش می‎کند اما در ماجرای آقای نجفی بدون اینکه از مرجع قضایی مجوزی داشته باشد اقدام به پخش تصاویر و فیلم از روند دستگیری متهم می‎کند.

طباطبایی با بیان اینکه تنها در صورتی امکان پخش تصاویر و فیلم یک متهم از رسانه ملی پیش از برگزاری دادگاه وی وجود دارد که رئیس دستگاه قضایی شخصا در این راستا مجوزی را صادر کنند گفت: بدون شک عملکرد رسانه ملی درباره این ماجرا قابل نقد است.

وی درباره اینکه آیا دیداری با خانواده مقتول داشته است اظهار کرد: نجفی در دیداری که با وی داشتم درخواست داشت که دلجویی از خانواده و پسر همسر دومش صورت گیرد از این رو از طرف خانواده نجفی افرادی برای دلجویی اقدام کردند اما بنده تا به این لحظه دیداری را با خانواده مقتول نداشتم.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب تاریخ انتشار:11خرداد1398،کدخبر:480619،www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین