پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۵۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی آخرین جلسه و مصوبه کمیته مشترک مجلس و دولت درباره بررسی افزایش حقوق کارمندان را تشریح کرد.
شعار سال :  علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای بررسی مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق کارمندان دولت کارگروهی مشترک بین مجلس و دولت تشکیل شده است، گفت: در جلسه اخیر این کمیته با حضور رئیس دیوان محاسبات، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و همچنین امیر‌حسین قاضی‌زاده‌هاشمی و بنده نقطه‌نظرات مختلف درباره افزایش حقوق‌ها و نحوه اجرای مصوبه مجلس در این باره مطرح و استماع شد.
وی افزود: مجلس بر مصوبه خود مبنی بر افزایش ۴۰۰ هزار تومانی بعلاوه ۱۰ درصد حقوق کارمندان و همچنین افزایش و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اصرار دارد، افزود: نمایندگان معتقد هستند که مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق‌ها شفاف، واضح و غیر‌قابل تفسیر است و دولت هم مکلف است تا آن را اجرا کند.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه در جلسه مذکور نقطه‌نظرات نمایندگان دولت نیز استماع شد، اضافه کرد: مقرر شد اگر پیشنهادی در باره نحوه اجرای این مصوبه دارند، مطرح کنند، اما باید توجه کنند مسیر و مرجع نهایی درباره افزایش حقوق‌ها مجلس است و تصمیم نهایی و هرگونه تغییر در این باره را پارلمان اتخاذ می‌کند.
یوسف‌نژاد با تأکید بر اینکه دولت نمی‌تواند درباره مصوبه شفاف مجلس به نفع خود تفسیر به رأی و نظر کند، گفت: نمایندگان مجلس اصرار دارند که دولت صدور احکام درباره افزایش حقوق‌ها طبق نظر خود را متوقف کند و همچنین احکام که صادر شده را هم به آنچه که مجلس درباره افزایش حقوق‌ها مصوب کرده، بازگرداند.

شعار سال،بااندکی اضافات  و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار: 13 خرداد 1398، کدخبر:6955188،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
0
اینقدر از دلار نوسان گرفت دولت باید پولدار شده باشه دیگه حقوق ملت رو بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین