پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۱۱۵۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
کاربران معتقدند مدارس غیردولتی برای سرکیسه‌کردن مردم ساخته شده و به کیفیت آموزشی بی‌توجه است.

شعار سال: با انتشار گزارشی درباره شهریه نجومی مدارس غیرانتفاعی از دانش‌آموزان، در یک نظرسنجی با عنوان «شهریه و کیفیت آموزشی مدارس غیرانتفاعی را چگونه ارزیابی شد؟» از کاربران خواست تا نظر خود را درباره این مدارس اعلام کنند.

پاسخ کاربران را می‌توان به سه گروه تقسیم کرد؛ کروه اول معتقد بودند مدارس غیرانتفاعی تبدیل به بانک شده و بدون ارائه امکانات به دانش‌آموزان تنها از والدین پول می‌گیرند و کیفیت آموزشی به حاشیه رفته است. گروه دوم معتقد بودند از وقتی آموزش پولی و خصوصی شده است، مدارس غیرانتفاعی تاسیس شده‌اند و به بهانه امکانات ویژه برای دانش‌آموزان، خانواده‌ها را سرکیسه می‌کند. گروه سوم هم معتقدند مدارس دولتی به مراتب کیفیت بالاتری دارند و اگر دولت مزایای مورد نیاز را برایشان فراهم کند، دیگر نیازی به مدارس غیرانتفاعی نیست.

در ادامه نظرات کاربران را می‌خوانید:

گروه اول: مدرسه غیرانتفاعی تبدیل به بانک شده است

به نظر من این مدارس فقط دنبال پول هستند و اصلا از لحاظ آموزش مثبت نیستن و کارکرد ضعیفی دارند؛ چه از لحاظ بعد اخلاقی دانش‌آموزان و چه از لحاظ درسی هیچ‌کدام آن‌طور که باید در این مدارس پرورش داده نمی‌شود.

در منطقه ۲ مدارس غیرانتفاعی دوره ابتدایی راحت دارن پانزده تا شانزده میلیون می‌گیرن بدون هیچ نظارتی و خانواده‌هایی که با هزار بدبختی مجبورن این پول رو پرداخت کنن به این علت که کلا مدارس دولتی با پارتی‌بازی و زیر میزی دادن اسم می‌نویسن.

والله من پسرم دبستان در ونک میره اصلا از کیفیت تدریس راضی نبوده و نیستم پارسال با ناهار حدود 15 میلیون شهریه دادیم امسال هم بدون ناهار 14 میلیون هست نمی‌دونمم این قیمت‌ها را از کجا میارن.

گروه دوم: پولی‌کردن آموزش

از وقتی آموزش پولی شد کیفیت افت کرد متاسفانه.

بر اساس قانون اساسی آموزش و تحصیل باید مجانی باشد

اصل آموزش رایگان در قانون اساسی را چه زمانی اجرا می‌کنید؟!

گروه سوم: مدارس دولتی کیفیت بیشتری دارند

مدارس دولتی خیلی بهترن.

شما بگو یک میلیون واقعا تحصیل توی ایران داره آرزو می‌شه: مدارس دولتی شهریه کم‌تری دارن ولی خب بازم هم رایگان نیست.

کیفیت آموزشی در مدارس دولتی خیلی بالاتر است

























شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ 12 خرداد 98، کد مطلب: 1265895: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین