پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۵۵۸
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهري شوراي شهر تهران گفت: رای به غیر باغ بودن یک زمین مزروعی باعث ساخت و ساز صدردصدي در آن می‌شود.

شعار سال: زهرا صدر اعظم نوری در جریان بررسی تشخیص باغ یا غیرباغ بودن یک پلاک ثبتی گفت: اراضی مزروعی تکلیفشان مشخص است و نباید برای تشخیص باغ یا غیرباغ بودن به صحن شورای شهر تهران فرستاده شوند. املاک مزروعی یک ضابطه مشخص ساخت و ساز دارند و مالک بعد از استعلام از شهرداری و تشخیص مزروعی می تواند براساس همان ضوابط ساخت و ساز کند.

او در ادامه گفت: زمانی که پرونده مزروعی به شورا مي‌آید و رای غیرباغ داده می‌شود، صد درصد مالکین برمبنای ضوابط غیرباغ عمل کرده و کل ملک را می سازند در حالی که مطابق با ضوابط مزروعی تنها در 15 درصد ملک اجازه ساخت وجود دارد و اگر تشخیص به باغ داده شود بر مبنای ضوابط باغ در آن ساخت و ساز می‌شود،در نتیجه به جد معتقدم وقتی ملک از نظر کارشناسان باغ نیست و مزروعی است،اساسا نباید برای تشخیص باغ یا غیر باغ به شورا بیاید، تکلیف مزروعی مشخص است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان، تاریخ 12 خرداد 98، کد مطلب: 20184: www.nabzebaazaar.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین