پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۷۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
یک رسانه‌ غربی در گزارشی اعلام کرد که محمد بن زاید، ولیعهد امارات برای نخستین‌بار طرح معامله قرن را به دولت ترامپ پیشنهاد داد.در این گزارش آمده است که بن زاید در زمان اوباما در سال ۲۰۱۵ این طرح را به باراک اوباما پیشنهاد داد، ولی به‌دلیل اختلافات وی با رئیس‌جمهور سابق آمریکا این طرح به سرانجام نرسید.

شعار سال: همه جهان طراح طرح «معامله قرن» را کوشنر داماد ترامپ می‌دانند؛ اما روزنامه نیوریورک تایمز در گزارشی اعلام کرد که «محمد بن زاید آل نهیان»، ولیعهد ابوظبی و امارات نخستین فردی بود که طرح سازش فلسطین با رژیم صهیونیستی را پیشنهاد داد.

در این گزارش آمده است که بن زاید در زمان اوباما در سال ۲۰۱۵ این طرح را به باراک اوباما پیشنهاد داد، ولی به‌دلیل اختلافات وی با رئیس‌جمهور سابق آمریکا این طرح به سرانجام نرسید.

این مسئله ادامه یافت تا دونالد ترامپ به مسند کاخ سفید رسید و ولیعهد امارات این موضوع را با رئیس‌جمهور آمریکا و کوشنر مطرح کرد. او در سال ۲۰۱۶ با کوشنر دیدار و این مورد را با وی در میان گذاشت.

قرار بود، نخستین مرحله از طرح معامله قرن بعد از ماه رمضان در بحرین رونمایی شود. کشورهای عربستان، بحرین و امارات در این طرح نقش اقتصادی را ایفا می‌کنند و قرار بود کنفرانس منامه با نام «رفاه در برابر صلح» باشد ولی تاکنون به تعویق افتاد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ، تاریخ انتشار 14خرداد 98، کد خبر: 385994 ، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
0
0
حالا بحث برجام تموم شد الان معامله قرن اصلا من موندم چرا این اسم هارو میذارن رو مذاکرتشون که چی حالا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین